  • Data: 2014-12-19 10:10:06
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 grudnia 2014 10:00:13 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mi lokalnie potrafi zjesc 30, a Ty mowisz o Chorwacji.

    Od 30M do 0,5G to dość daleko.
    Przejazd Wa-wa - Łódź to ok. 100k, Wa-wa - Wrocław 150kB (z powrotem 120).
    Dwie godziny jeżdżenia po Wa-wie (nie nie kurier, ale kilka spraw musiałem załatwić)
    mniej niż 50k.
    Poza tym jak ktoś chce być bardzo oszczędny to można załadować mapy do pracy offline
    (od jakiegoś czasu to działa) i dociąga wtedy tylko informacje o ruchu.

    --
    ZZ@private