  • Data: 2009-07-08 07:51:12
    Temat: Re: Izolacja słupów
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Poniżej wprawdzie piszą o murze z cegły, ale beton chyba też jest
    dobrym nośnikiem. Wystarczy, że podciągnie tylko na 20 cm, to wtedy
    ściana przylegająca do tych słupów też przejmie tą wilgoć...

    cytat z
    http://www.elektroosmoza.com/technologia.php?page=el
    ektrofizyczny

    "...WILGOTNOŚĆ PODCIĄGANA KAPILARNIE

    ok. nie zrozumieliśy się z autorem. u mnie są to słupy wolnostojące
    podtrzymujące z zewnątrz konstrukcję dachu. mam też jeden w ścianie i
    przyglądnę mu sie dziś dokładniej. chyba faktycznie jest od spodu
    zaizolowany

    pzdr
    Piotr