  • Data: 2014-03-08 20:52:11
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Minimalna samowystarczalność czyli jednak inwestować w studnie mimo
    > wody z wodociągu
    Oczywiście.

    > 2. Szambo
    A to po co, jak ścieki nie będą miały gdzie odpływać to i szamba nikt Ci
    nie opróżni. Chyba że ma to być zakamuflowany schron, to wtedy OK.

    > 3. Solary
    > 4. Wiatr
    Nie zaszkodzą.

    > 5 Agregat
    Na początek starczy ale po tygodniu, dwóch będą problemy z paliwem, a
    jak sobie zaczniesz sam magazynować to i tak ktoś to przejmie.

    > 6. Jakie środki łączności?
    W zależności od oczekiwanego zasięgu to; latarki, tam-tamy, gołębie
    pocztowe.

    > A w ogóle to mam obawy, że nasze domy nie będą za chwilę warte
    > poniesionych nakładów :-)
    > A może słać dzieci do UK czy USA żeby ich pokolenia były bezpieczniejsze
    > niż my teraz?
    > Czy warto w ogóle budować dom w PL?
    >
    > Zapraszam do dyskusji :-)

    Wojna na skalę globalną czy półglobalną jak to było w czasie II WŚ
    nikomu się dziś nie opłaca. My natomiast i tak ze względu na położenie
    geograficzne będziemy rozjeżdżaną strefa buforową. Czy to ze wschodu na
    zachód czy odwrotnie.