  • Data: 2015-10-09 08:39:26
    Temat: Re: Jak docieplić wyłaz dachowy?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 października 2015 07:53:41 UTC+2 użytkownik z...@g...com
    napisał:

    > Czyli, jeśli wszystko dobrze zrozumiałem, wniosek jest taki myślałem na początku,
    że bezpieczniej ocieplić od zewnątrz.
    > Co do wykraplania wilgoci. Tę sytuację mam już drugi rok i jak do tej pory niczego
    nie ocieplałem. Ale rzeczywiście zimą na dolnej krawędzi wyłazu była zamarznięta
    woda. W tym roku chcę docieplić wyłaz żeby chałupa mi się nie wychładzała

    Nie rob sobie jaj tylko wymien na zwykle okno polaciowe :) Tu masz nowe Fakro
    za 660 pln:

    http://allegro.pl/okno-dachowe-fakro-okna-polaciowe-
    orzesze-slaskie-i5691663768.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&
    bi_c=66170

    Tu masz nowe jakiejs mi nieznanej firmy za 500:

    http://allegro.pl/okno-tyrem-polaciowe-dachowe-78-x-
    98-kolnierz-i5714371883.html

    Nie ma sensu sie z tym pierniczyc - jak taki styro bedzie wygladac na
    dachu? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.