    From: "Ghost" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak podnieść drzwi na zawiasach bez zdejmowania
    Date: Sun, 6 Nov 2016 10:05:22 +0100

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-11-04 o 10:07, adam pisze:

    >Może jakaś podkładka z wyciętym fragmentem trochę węższym niż trzpień
    >zawiasu i bazując na jakiejś tam sprężystości tego spróbować wcisnąć na ten
    >trzpień?

    Ja bym poszedł tą drogą, tylko rozciął odpowiednio szeroko i skleił ją z
    powrotem po włożeniu na trzpień (przykleił do trzpienia dołem podkładki)
    żeby była kompletna, klejem do metalu. Oczywiście drzwi musiałyby się dać
    podnieść o więcej niż podkładkę, by klej mogli schnąc bez obciążenia i nie
    skleił zawiasu na drzwiach.

    Druga opcja to bez klejenia - taka sama podkładka owinięta drutem celem
    złożenia do kupy, drut nie grubszy niż podkładka, żeby go drzwi nie
    miażdżyły.