    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak przechytrzyć złodzieja?
    Date: Wed, 7 Jul 2010 23:30:28 +0200

    "Kris" napisał
    > Jak masz w nosie odpowiedzi/rady innych to po co pytasz wogóle?
    Jeśli spojrzysz na moje posty odpowiadające na RADY to dowiesz się, że z
    nich skorzystałem (myślę tu o dospawaniu uszu do klapy od szamba
    proponowanym przez s_13/jack i zakupie innego rodzaju kranu przez Jacka). W
    nosie mam NIBY-PORADY proponujące mi papier ścierny, kiedy ja szukam
    toaletowego, które wydają się być pisane przez autorów tylko po to, aby
    zaistnieć na Grupie. Pytałem o zabezpieczenia mechaniczne, bo dobrze znam
    swoją sytuację i wiem czego mi mniej więcej potrzeba, w przeciwieństwie do
    mędrkujących. Po co proponować komuś skorzystanie z istniejącego
    rozwiązania? Czy ja nie wiem, że je mam? Czy nie wiem po co je sam
    założyłem? Gdybym z tego rozwiązania chciał skorzystać to bym posta z prośbą
    o radę nie pisał. Skoro tak wielu go zrozumiało i sensownie odpowiedziało
    mam prawo fukać ;-) na mędrkujących - może kiedyś dzięki temu napiszą coś z
    sensem, a nie tylko napiszą cośtam-costam. Jak już ktoś koniecznie chce
    zaistnieć na Grupie, a nie wie jak pomóc, to niech post będzie chociaż
    "jakiś", np. śmieszny (znajdziesz takie w wątku, nie chcę wskazywać które
    to, bo są też merytoryczne, a nie tylko śmieszne).
    Pozdrawiam i czekam na RADĘ od Ciebie, jak będzie z sensem to chwała Ci za
    to.