  • 1. Data: 2010-07-04 20:25:34
    Temat: Jak przechytrzyć złodzieja?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Proszę o poradę jak mechanicznie zabezpieczyć:
    1. Szczelne szambo przykryte metalową pokrywą przed dzikimi wlewami cudzego
    szamba do mojego zbiornika? http://yfrog.com/mdimg3802j
    2. Kran zewnętrzny z wodą na ogrodzie przed dzikim korzystaniem przez osoby
    trzecie (+sam kran i trójnik przed kradzieżą)? http://yfrog.com/59img3765aj
    Interesuje mnie prosta i tania blokada mechaniczna (na
    klucz/kłódkę/łańcuch...)
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2010-07-05 05:53:18
    Temat: Re: Jak przechytrzyć złodzieja?
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 04.07.2010 22:25, marcan wrote:
    > Witam,
    > Proszę o poradę jak mechanicznie zabezpieczyć:
    > 1. Szczelne szambo przykryte metalową pokrywą przed dzikimi wlewami cudzego
    > szamba do mojego zbiornika? http://yfrog.com/mdimg3802j
    Ale że co?
    Że codziennie ktoś Ci dolewa? Czy może masz takich sąsiadów, którzy to
    fatygują się, żeby wezwać pompiarza i namawiają go do przepompowania do
    sąsiada? Chyba że Twoi sąsiedzi mają szambiarki i sami sobie wożą.

> [...]
    > trzecie (+sam kran i trójnik przed kradzieżą)? http://yfrog.com/59img3765aj
    > Interesuje mnie prosta i tania blokada mechaniczna (na
    A jak zakręcasz wodę na zimę?
    W takich przypadkach powinien być jeszcze jeden zawór w strefie
    chronionej, ogrzewanej. Dodatkowo powinien być w najniższym pkt tego
    odcinka kranik do spuszczenia resztki wody z rur co by w zimie nie
    zamarzła.
    Jeżeli tego zaworu odcinającego nie masz jeszcze, to lepiej zrób go
    przed zimą.

  • 3. Data: 2010-07-05 07:41:10
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ad. 1. Pogadaj ze Zbigniewem Z. Jako były minister od "sprawiedliwości" a
    obecnie europoseł g... robi i może zgodzi się popilnować. W sam raz dla
    niego zajęcie.
    Ad. 2. W Castoramie kupiłem prawie identyczny zawór z tym, że pozycja rączki
    "zamkniete" jest wzdłuż zaworu. Jest tam otwór do zamykania na kłódkę.
    Jedyne 14 zł polskich.
    Jacek

  • 4. Data: 2010-07-05 13:35:39
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    No klape to bym zaspawał,ale co z kranem??
    nie wiem.
    pozdro.jack

  • 5. Data: 2010-07-05 14:52:50
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ad Ad 1. Pogadaj z byłym ministrem Ćwokalskim.
    Po jego gębie widać, że życie w szambie spędza i co próbuje wyleźć, to mu sąsiedzi
    dolewają..

    -----

  • 6. Data: 2010-07-05 16:31:20
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał" napisał: "Ale że co?"

    Że nico! Umiesz czytać ze zrozumieniem? Jeśli tak to pomóż, a nie mędrkuj!
    Napisałem wyraźnie o mechanicznym zabezpieczeniach a nie o zaworach itp.
    Wszystkie zawory mam.
    Chcę chronić kran i trójnik przed kradzieżą wody i samych urządzeń
    Chcę chronić szambo przed dolewaniem. Tak, sąsiedzi mają swoje beczki na
    wozach i wylewają szambo gdzie popadnie, w tym do mojego szczelnego
    zbiornika, za wywóz z którego ja płacę.
    Czego nie rozumiesz pytając: "że co?"

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-07-05 16:32:07
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ad. 1. Pogadaj ze Zbigniewem Z. (...)
    > Ad. 2. W Castoramie kupiłem (...)
    Pierwsze dobre, a z drugiego skorzystam, dzięks :-)

  • 8. Data: 2010-07-05 16:32:57
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Użytkownik "jack" napisał
    > No klape to bym zaspawał
    A jak byś wybierał szambo, za każdym razem spawał na nowo?

  • 9. Data: 2010-07-05 19:40:35
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 5 Lip, 15:35, "jack" <j...@v...pl> wrote:
    > No klape to bym zaspawał,ale co z kranem??
    > nie wiem.
    > pozdro.jack

    może do włazu wystarczy dospawać uszy i zamykać na kłódkę
    a kran zamykać drugim zaworem gdzieś w pomieszczeniu...
    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2010-07-05 21:43:33
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "s_13" napisał
    a kran zamykać drugim zaworem gdzieś w pomieszczeniu...
    Nie, kranu nie chcę zamykać, bo zawór jest w wąskiej studzience do której
    muszę się wślizgiwać na głębokość 1,5 m a jestem duży - stąd pytanie o
    zabezpieczenie MECHANICZNE
    Pomysł z dospawaniem uszu do studzienki na szmbo jest ok, dzięki