  • 1. Data: 2010-07-04 16:10:11
    Temat: podłoga poniżej górnej powierzchni ławy
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam,
    mam dość niską piwnicę i chciałbym ją zagospodarować.Chcę obniżyć poziom posadzki,
    ale za dużo się
    nie da, bo już pod obecną posadzką zaczyna się ława fundamentowa.
    Zamierzam wybrać ziemię, wylać chudziaka, położyć styropian i zrobić posadzkę.Jej
    powierzchnia
    będzie na wysokości m.w.3/4 ławy.Tak jak na schemacie poniżej.Ławy nie podkopię, bez
    obaw:-) poza
    tym jest to ława wewnętrzna budynku, nie pod ścianami frontowymi.Wystającą część ławy
    ponad posadzkę
    okleiłbym styropianem i czymś zaciągnął, tworząc taki zaizolowany cieplnie gzyms
    wzdłuż ściany.
    Czy takie rozwiązanie jest dopuszczalne (prawnie i technologicznie)?

    | |
    | |
    _______
    | |