  • 1. Data: 2010-07-03 15:01:03
    Temat: uszczelnienie pod brodzik
    Od: "Onixx" <a...@o...eu>

    Witam! W zakupionym mieszkaniu w bloku, zabieram się do wymiany brodzika prysznica
    (pęknięty) i widzę, że pod nim nie ma terakoty i jest jest obniżenie o grubość
    terakoty i kleju.

    Co dać na beton pod nowy brodzik (klej, mini wylewkę uszczelniającą, folię?) , aby
    zabezpieczyć porządnie sąsiada niżej? A może tylko grubą folię na silikonie?
    Martwi mnie to obniżenie, ale jest tam kratka, więc chyba ujdzie w tłumie.
    Poradźcie proszę

  • 2. Data: 2010-07-08 22:58:51
    Temat: Re: uszczelnienie pod brodzik
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Onixx" <a...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > silikonie?
    > Martwi mnie to obniżenie, ale jest tam kratka, więc chyba ujdzie w tłumie.

    Ja znam temat doskonale. Wywaliłem jednego za takie partactwa.

    Po pierwsze pod broddzikiem powinno być tak samo wykonane jak cała podłoga
    łazienki czyli kafle. Jeżeli już nie masz kafli to weź worek kleju do
    glazury i nim wyrównaj tę dziurę żeby nawet był leciutki spadek od ściany.
    Jeżeli na ścianie nie masz kafelek to reż źle. Dobrze to wyrównać. odczekać
    ze 2 tygodnie aż klej będzie suchy i na to folie w płynie.
    Folia w płynie trzyma tylko na idealnie suche. Na folię w płynie montuj co
    chcesz już. Ja podparłem brodzik klockiem styropianu i delikatnie dałem
    nieco piany, bo wątpiłem w nóżki fabrycznie dostarczone z brodzikiem..
    pamiętaj żeby brodzika nie dosuwać do ściany. Zostaw między ścianą, a
    brodzikiem z 5mm na silikon. Za mało silikonu się zetnie chodząc po
    brodziku. Silikonu musi być dużo żeby mógł pracować.