  • 1. Data: 2010-07-01 20:03:40
    Temat: Jak wykończyć framugę ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Pozostało mi wykończenie ostatniego okna.
    Wiatrołap wykończony tynkiem akrylowym "barankiem".
    Nie ma sensu nakładać dodatkowego tynku po obwodzie framugi.
    Szpara w najszerszym miejscu ma jakieś 25-30mm.

    http://yfrog.com/5ddsc00417srj
    http://yfrog.com/06dsc00419umj

    Myślałem by wyciąć piankę trochę głębiej niż płaszczyzna ramy,
    i dorównać do płaszczyzny ramy jakimś gipsem szpachlowym.
    A na koniec pociągnąć tą samą farbą co ścianę.
    Tylko czy gips mi nie odpadnie od pianki ?

    A może to wykończyć jakąś listwą ? Co możecie mi polecić ?