  • 1. Data: 2010-07-04 13:07:08
    Temat: podnośnik do płyt gk Poznań sorki za SPAM
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    jako że zrobiłem co miałem zrobić odsprzedam podnośnik link do ogłoszenia
    http://tnij.org/podnosnikplytgk
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-04 14:01:24
    Temat: Re: podno?nik do p?yt gk Pozna? sorki za SPAM
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    na102 napisal:
    > jako ?e zrobi?em co mia?em zrobi? odsprzedam podno?nik link do og?oszenia
    > http://tnij.org/podnosnikplytgk

    A da się to poskładać na tyle, aby przesłać pocztą lub kurierem?
    Szukam teraz takiego, ale z dojazdem do Poznania to wyszłoby
    zbyt drogo.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-07-04 15:47:57
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > A da się to poskładać na tyle, aby przesłać pocztą lub kurierem?
    > Szukam teraz takiego, ale z dojazdem do Poznania to wyszłoby
> [...]
    poczta odpada a kurier drogi ,odpowiedz wysłalem na meila
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-04 16:34:34
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > poczta odpada a kurier drogi ,odpowiedz wysłalem na meila
    http://www.dwiepaczki.pl/
    Sprawdz np tu lub w podobnych serwisach. Ceny połowe tansze od oficjalnych
    cennikowych firm kurierskich

  • 5. Data: 2010-07-10 07:50:38
    Temat: Re: podnośnik do płyt gk Poznań sorki za SPAM
    Od: "na102" <g...@P...FM>