  • 1. Data: 2010-07-04 21:14:47
    Temat: Gaz z butli tymczasowo
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Witajce!

    Chyba gazownia umowę na podłączenie, ale nie ma takiej opcji żeby jeszcze w
    tym roku mnie podłączyli, a chciałbym juz jesienią wykańczać budynek a zimą
    się przeprowadzić

    No i tymczasowo bede musiał jakoś ogrzewać i sobie wymysliłęm że kupię juz
    docelowy piec i pogonię go przez pierwszy rok czy wda zamiast GZ gazem z
    butli. Wiem że będzie pewnei ze 2x drożej niż GZ, ale chyba na ekogroszek
    nie mam ochoty

    Ktoś trenwał te firmy dostarczjaće gaz w takiej opcji tymczasowgo
    wypożyczenia zbiornika i tylko kilku dostaw gazu ?

    --

    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 2. Data: 2010-07-05 14:20:37
    Temat: Re: Gaz z butli tymczasowo
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Bartosz Augustyniak napisał:
> [...]
    >
    > Ktoś trenwał te firmy dostarczjaće gaz w takiej opcji tymczasowgo
    > wypożyczenia zbiornika i tylko kilku dostaw gazu ?

    Firma jak firma - na początek weź pod uwagę że instalację musisz mieć
    wykonaną pod metan i propan-butan. Czyli zero instalacji w piwnicach
    (propanu-butanu nie polno poniżej poziomu gruntu wprowadzać), wentylacja
    przypodłogowa ewentualnej kotłowni (bo propan-butan) i podstropowa (bo
    później metan) - zmiana rodzaju gazu to nie tylko wymiana dysz w piecu.

    --
    Darek