    From: bulba008 <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak przechytrzyć złodzieja?
    Date: Fri, 09 Jul 2010 02:37:34 +0200

    W dniu 2010-07-09 01:22, kiki pisze:

    > "marcan" <m...@o...pl> wrote in message

    > Od tego jest Policja i prawnicy. Zgłaszasz popełnienie przestępstwa.
    > Jeżeli jest to tak oczywiste, że ci dolewają to można podciągnąć pod
    > paragraf.
    > Albo kup sobie tabletki, może masz omamy :-)

    Kup mala kamerke bezprzewodowa dzien/noc na allegro i jakies aku -
    wystarczy na kilka dni - w szopie lub w krzakach maly rejestrator (taki
    na 4 wejscia - tanie) - tylko musisz miec prad na dzialce i dyskretny
    czarny przewod do podlaczenia do rejestratora - ja zakopalem w ziemi.
    Mam rejestrator z dyskiem 40 GB - wysrarczy na 6 dni zapisu z kamery -
    rejestruje tylko ruch. Calosc zamknie sie w 1000zl. Potem idziesz z
    nagraniem na Policje.
    Mam takie cos w garazu na razie tylko: rejestrator cyfrowy z dyskiem 40
    GB + kamera na koncentryku cienkim oplecionym dwoam kablami do zasilania
    12 V z malego zasilacza dopietego amatorsko plastrem do pudla rejestratora.