  • Data: 2018-08-14 19:04:11
    Temat: Re: Jak solary w dzisiejszy dzień?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/13/2018 11:01 PM, Mateusz Bogusz wrote:
    > To chyba nie do mnie?

    Oczywiście ze tak. Cytujesz imbecyla więc należy natychmias zwrocić
    uwagę bo jeszcze ktos przeczyta, a naiwniakow nie brakuje.

    > Bo ja napisałem o tym, że zanik napięcia w sieci =
    > wyłączeniu się falownika :-)

    Nie, cytowaleś że nie ma co się stac z nadwyżką. Autor tego tekstu to
    typowy tumanista nie mający śladu pojęcia o elektonice. Cytowanie go
    jest szkodliwe społecznie i nalezy to piętnować.