    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam defrosty u Was?
    Date: Fri, 8 Dec 2023 09:40:11 +0100

    On 08.12.2023 08:38, Myjk wrote:
    > I dlatego właśnie, gdy ma się kalafiory, musi być bufor,
    > bo może zabraknąć energii na defrost w takich warunkach
    > i w końcu zastanie się wodę/glikol w układzie freonowym.

    Nikt nie pytał o bufory, a obaj z tym wyskakujecie.

    I tak nie wiadomo czy masz na myśli bufor (jak Tomasz) do utrzymania
    temperatury w domu czy "buforek" np. 100l (bardziej sprzęgło trzeba by
    nazwać) do samego defrostu.

    Teraz to chyba już w każdej instrukcji jest, że producent "zaleca" lub
    nakazuje użyć bufora/sprzęgła o jakieś tam minimum pojemności z
    zaznaczeniem że ma on służyć do "prawidłowej pracy PC". W jednej czy
    dwóch instrukcjach to nawet widziałem bezpośrednie zaznaczenie że chodzi
    o "defrost".

    Hej, a przy podłogówce? Byli tacy co tutaj pisali "Zamontował ci
    hydraulik bufor między podłogówką, a pompą? To cię orżnął, a COP poleci
    na pysk!".

    Są tutaj jeszcze? Podłoga sama wystarcza? Ile trwa "defrost"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz