    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Tue, 1 Oct 2013 10:48:20 +0200
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <l211fq$tg$1@node2.news.atman.pl>
    <52442a0a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l21d04$cid$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <l23evc$bk9$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <l2b9g4$cd8$1@node1.news.atman.pl>
    <5249f77d$0$2214$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale pozwala na takie praktyki i to jest własnie ta ch.... ustawa.

    I pozwala na głód w Afryce i nie leczy z HIV i nie robi wielu innych rzeczy.

    Pomyślałeś że dla kogoś jest wygodniej używać worków? Ustawa nie nakazuje
    jedynego słusznego rozwiązania. I bardzo dobrze! To że Twoja gmina sobie tak
    wymyśliła to wina _Twojej_ gminy a nie ustawy.

> [...]
    >
    > Rozumiem te problemy ale adresem tych skarg nie jest ustawodawca a gmina!

    > Co ty piszesz?
    > Poprzednio jak mi firma wywozowa zwlekała pod rząd po 2 dni to
    > poinformowałem, że następnym razem jeżeli się spóźnią choćby o jeden dzień
    > z odbiorem śmieci to mają sobie zabrać pojemniki i dziękuję im już za
    > współpracę, bo następnego razu już nie będzie, gdyż zerwę umowę i podpiszę
    > z inną firmą.
    > Teraz wójtowi co najwyżej to ja mogę "nadmuchać", bo wójt się cieszy, że w
    > ogóle jakakolwiek firma podpisała z nim umowę na warunkach jakie sobie

    Jak pług w zimie nie odśnieży drogi na czas to też mu możesz "nadmuchać".
    Taki dorosły a nie wie, że wójta można zmienić.

    > To także jest wina ustawy, bo gdyby nie była ona takie popierdzielona to
    > nie byłoby takiej sytuacji.

    Opanuj się bo w swoim zacietrzewieniu już się zapętliłeś. Tzw. Ustawa
    śmieciowa nie zajmuje się problemem złych wójtów. Od tego jest inna ustawa
    ale nawet ona nie sprawia że źli wójtowie znikają - trzeba ich odwołać!

    Tak, wyobraź sobie że trzeba coś zrobić a nie tracić czas na żalenie się w
    internecie bo od tego źli wójtowie nie znikają.

    Pozdrawiam
    Ergie