  • 1. Data: 2013-09-22 21:47:00
    Temat: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Uszanowanie.

    Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre
    samopoczucie maleje z kazdym dniem. Prognozy jakos tez
    malooptymistyczne, wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic
    sterownik na grzanie.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-09-22 21:52:03
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 września 2013 21:47:00 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic
    > sterownik na grzanie.
    Z żoną śpij to będzie cieplej;

  • 3. Data: 2013-09-22 21:55:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 21:52, Kris pisze:
    > Z żoną śpij to będzie cieplej;

    Hehe
    Kris Ty zlosliwcze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-09-22 22:02:17
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    > samopoczucie maleje z kazdym dniem. Prognozy jakos tez
    > malooptymistyczne, wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic

    Mi juz pogodowka wlaczyla ogrzewanie -> temperatura w nocy spadla do 8stC,
    wiec pompa sie wlaczyla i dogrzala bufor do ~40stC. To starcza przy tych
    temperaturach na 3-4 doby bardzo delikatnego grzania (w podlogi idzie ~23
    stC:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-09-22 22:51:03
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    całe słońce jakie uzyskuję idzie w grzanie. Gazu nie włączyłem jeszcze.

    b.

  • 6. Data: 2013-09-22 23:01:13
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre
    > samopoczucie maleje z kazdym dniem. Prognozy jakos tez malooptymistyczne, wiec
    > od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic sterownik na grzanie.

    No ja przelalam w piecu... śmieciuch, który zasila
    centralne grawitacyjne.

    Już jakieś 5 wieczorów (co drugi, co trzeci wieczór).

    Ale jakie to miłe, jak z ponurych 19-20 stopni, robi się
    w końcu przyjemne 23 :).

    A że mam czym (drewna panie, a drewna... X27 nadziabała
    już nieco) ... to nie żałuję ;)

  • 7. Data: 2013-09-22 23:01:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 22:51, Budy pisze:
    > ca?e s?o?ce jakie uzyskuj? idzie w grzanie. Gazu nie w??czy?em jeszcze.

    A skad masz slonce? :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2013-09-22 23:12:30
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > A skad masz slonce? :-)

    ano ze solaru mego - ale kąt nachylenia letni - za chwile bedzie po ptakach

    b.

  • 9. Data: 2013-09-23 00:15:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-22 23:12, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci

    > ano ze solaru mego - ale k?t nachylenia letni - za chwile bedzie po ptakach

    No to sie ciesz, bo u mnie slonca jak na lekarstwo. A albedo sie nie
    przejmuj, bo nie robi az takiej roznicy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2013-09-23 08:53:44
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    > Tak sobie patrze na termometr od paru dni i powiem szczerze, ze dobre
    >
    > samopoczucie maleje z kazdym dniem.

    Ano maleje, maleje.

    > Prognozy jakos tez
    >
    > malooptymistyczne, wiec od jutra pewnie trzeba bedzie przestawic
    >
    > sterownik na grzanie.

    Duże okna od południa - południowego zachodu. Na razie w dzień rolety otwarte na
    maksimum - łapie słońca tyle ile tylko się uda. Rano temperatura około 21,5 wieczorem
    około 22-22,5 - może uda się jeszcze z 2 tygodnie wytrzymać - mam ustawione na 19 w
    nocy i 20 w dzień.

    Pzdr.
    MW.