  • 151. Data: 2013-10-01 13:28:13
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:4ac290b9-811f-4d01-bf47-

    > Przecież smieciaryu i tak jeżdzą odbierając śmieci na starych zasadach
    > od przedsiębiorców.
    > Ty tez masz działalność to powinieneś mieć podpisana umowe na odbiór
    > śmieci
    > i spokojnie wtredy firma od Ciebie odbierze co tam masz i jeszcze
    > fakturę dostaniesz która Sobie w koszty wrzucisz.

    Widzę kolejny cwaniaczek się znalazł, który wie jak oskubać polskiego
    przedsiębiorcę.
    Nie wystacza ci, że polski przedsiębiorca jest zmuszony płacić podatek
    od nieruchomości przeszło 30 razy wyższy niż zwykły "Kowalski"? To
    jeszcze chcesz "kroić" wielokrotnie za wywóz śmieci z gospodarstwa
    domowego?
    Weź pod uwagę, że dla firm jest drożej.
    Ponadto uważasz, że mam przywozić te śmieci od klientów, u których
    wykonuję usługi?
    Z DG pojemnik 120 litrów to ja zapełniam przez ponad rok czasu, no bo
    ileż tych kartek papieru oraz długopisów wędruje do śmieci?
    Poza tym zapominasz, że wrzucanie w DG kosztów wywozu śmieci z
    gospodarstwa domowego to przestępstwo podatkowe, za które jak się dowie
    fiskus to mi dopier.... tak, że będę zmuszony sprzedać to gospodarstwo,
    żeby spłacić kary.
    Dziękuję za takie porady.

    > Po co tobie druga umowa. Kup sobie pojemnik 1100 litrów i będa go ofd
    > Ciebie odbierac zgodnie z harmonogramem.
    > Zresztą zadzwoń najpierw do firmy która obsługuje Twój teren to być
    > może odsprzedadzą
    > Tobie za niewielkie pieniadze taki używany pojemnik.

    Ja nie proszę się o porady co mógłbym zrobić gdyby to było możliwe.
    Ja krytykuję.

  • 152. Data: 2013-10-01 13:50:28
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-10-01 13:22, Myjk wrote:
    > Tue, 01 Oct 2013 10:52:52 +0200, quent

    > Lepiej zamontuj webasto w aucie. ;D

    No ale wiata to także brak śniegu na aucie. Poza tym nie przewiduję
    jeździć obecnym autem więcej niż 2 lata. I tak mam już je od 2008 ;-D

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 153. Data: 2013-10-01 13:53:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 października 2013 13:28:13 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > od nieruchomości przeszło 30 razy wyższy niż zwykły "Kowalski"?
    Zawsze mozesz przejść na tzw "etat"
    > Ponadto uważasz, że mam przywozić te śmieci od klientów, u których
    > wykonuję usługi?
    Moim zdaniem łaski nie zrobisz jak po Sobie posprzątasz.

    > Z DG pojemnik 120 litrów to ja zapełniam przez ponad rok czasu, no bo
    > ileż tych kartek papieru oraz długopisów wędruje do śmieci?
    A prywatnie pottrzebny tobie pojemnik 1100litrów na miesiąc
    Ile osób liczy Twoje gospodfarstwo domowe?
> [...]
    > gospodarstwa domowego to przestępstwo podatkowe, za które jak się dowie
    > fiskus to mi dopier.... tak, że będę zmuszony sprzedać to gospodarstwo,
    To zamów wywóz jako osoba prywatna. Nie wierze że nie znajdzie się firma która nie
    zechce schylic sie po Twoje pieniadze.
    > Ja nie proszę się o porady co mógłbym zrobić gdyby to było możliwe.
    > Ja krytykuję.

    To krytykuj ale nie miej do nikogo pretensji za Swoją nieudolnoiść.
    Sam piszesz że pozbyc się musisz smieci nagromadzonych przez poprzednich włascicieli
    domu przez ubiegłe lata pewnie.
    Przyznasz chyba że jest to sytuacja niestandardowa więc i Twoje działania powinny być
    niestandardowe- powinieneś po prostu zamwoic Sobie wiekszy pojemnik i to wywieżć.

  • 154. Data: 2013-10-01 14:41:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > widzę, że logika Ci szwankuje. Wniskowanie z tego, że jakaś gmina nie
    > umie poprawnie zorganizować zbiórki śmieci, że ustawa jest do niczego
    > jest bezsensowne. Według Ciebie ustawa powinna szczegółowo opisać metody
    > zbierania śmieci w każdej gminie. A potem byłby krzyk, że to bez sensu bo
    > lokalnie wiedzą lepiej. I tak jest. Większość gmin sobie poradziła,

    On tego nie rozumie. On uważa że skoro u niego coś jest źle to pewnie
    wszędzie jest źle więc trzeba to odgórnie zmienić ustawą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 155. Data: 2013-10-01 18:22:21
    Od: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 1 października 2013 14:41:16 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    >

    > On tego nie rozumie. On uważa że skoro u niego coś jest źle to pewnie
    >
    > wszędzie jest źle więc trzeba to odgórnie zmienić ustawą.

    Bo tak się kończy porządek a zaczyna bałagan gdy minister razem z władzą gminną biorą
    się za rzecz prostą. Wg Was obie te instancje są niezbędne, aby wywieźć skutecznie
    śmieci z mojej posesji? Idea była być może słuszna, bo chodziło podobno głównie o
    zlikwidowanie dzikich wysypisk. Gówno z tego wyszło. Nie wiem, być może osoby
    mieszkające w mieście tego nie widzą bo i wysypisk pewnie tam nie było. Trochę
    wędruję teraz po lesie bo i grzyby i czarny bez jest pod ręką. Niestety u nas się ta
    rewolucja nie sprawdziła.