  • 91. Data: 2013-09-26 10:47:09
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 10:37:01 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Worki sie targaja? To kup sobie mocniejsze jak ci Kris radzi.
    > Ile masz tych sloikow? Kupujesz 20 workow za 10 pln i na pewno zapakujesz
    >
    > je wszystkie. >
    Po co ma 10zł wydawać;)
    Niech podjedzie do firmy odbierającej odpady i dadzą mu worków ile potrzebuje.

  • 92. Data: 2013-09-26 12:15:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pohamuj się, bo ja nie piszę o twoich rodzicach, czy twoim pochodzeniu.
    > Takie interpersonalne wypowiedzi, odnoszące się do sosoby, a nie tematu,
    > świadczą tylko o twojej niskiej kulturze i złym wychowaniu.

    Piszesz o moim _Państwie_ zwalając na nie winę za _swoje_ problemy. Kilka
    razy już w innych wątkach Ci to tłumaczyłem ale do Ciebie to nie dociera
    więc Ci dałem bardziej jaskrawy przykład może dotrze.

    > Skoro nie jesteś wróżka to dlaczego wcześniej stawiałeś wróżby?

    Aby Cię zachęcić do myślenia, ale najwyraźniej się nie udało. Łatwiej jest
    narzekać na grupie niż pomyśleć i coś zrobić.

    [ciach]

    > Jest to twoja odpowiedż "ni z d.... nie z gruchy", bo mi nie chodziło o
    > kwestie zmuszania do segregowania. Z chęcią będę segregował, lecz chodzi
    > mi o fakt, że worki się targają oraz o to, że wójt obiecywał, iż na
    > wszystkie śmieci do segregowania bedą plastikowe kubły, a nie woreczki.

    O dotarło w końcu: "wójt obiecywał". To teraz zamiast się żalić na grupie i
    pisać bzdury idź do wójta i to z nim wyjaśnij.

    > Zamiast przeprosić za niezrozumienie tekstu, do którego się odniosłeś, ty
    > zaczynasz mi ubliżać używając wypowiedzi interpersonalnych.

    Nie ubliżam to po pierwsze a po drugie to Ty zacząłeś szukanie winnych nie
    tam gdzie trzeba ja Ci tylko uświadomiłem że błądzisz.

    > To mam pisać jaka jest wspaniała ta ustawa i jakie wspaniałe są relacje z
    > gminą, bo tak tego sobie życzy Ergie?

    Nic nie pisz. Tematem tej grupy nie jest: "nie radzę sobie z wyrzucaniem
    śmieci" ani "nie potrafię pogadać z wójtem" ani tym bardziej "jestem łajzą i
    sobie nie radzę więc napisze że winna jest ustawa".

    > Kolego coś ci się popierd.... w główce, a czasu twojej ukochanej komuny,
    > która na wszystko nakłądała cenzurę już minęły bezpowrotnie. Obudź się, bo
    > to już są inne czasy i jest wolność wypowiedzi.

    Jeśli jako wolność wypowiedzi rozumiesz możliwość robienia bałaganu na
    grupie i rzucanie oskarżeń na innych z powodu własnej nieudolności to jest
    to po prostu zabawne. Natomiast jeśli dla Ciebie FAQ i ogólnie przyjęte
    zasady pisania na grupach są cenzurą to już nie wiem czy się śmiać czy
    płakać.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 93. Data: 2013-09-26 13:11:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 10:47:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Po co ma 10zł wydawać;)
    > Niech podjedzie do firmy odbierającej odpady i dadzą mu worków ile potrzebuje.

    No to zalezy - u nas np. workow za darmo nie daja :) Ale 50gr za worek
    to nie majatek. Ja sie np. pozbylem 50-ciu opakowan 5-cio litrowych po
    glikolu, tez pare workow wyszlo. Wzieli bez gadania :) Ja tam jestem
    zadowolony.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 94. Data: 2013-09-26 14:35:02
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Piszesz o moim _Państwie_ zwalając na nie winę za _swoje_ problemy.
    > Kilka razy już w innych wątkach Ci to tłumaczyłem ale do Ciebie to nie
    > dociera więc Ci dałem bardziej jaskrawy przykład może dotrze.

    Piszesz o NASZYM państwie?
    Wszak ja także jestem jego obywatelem i mam prawo się wypowiadać co
    uważam za złe, a co za dobre.
    Uzurpujesz sobie prawo do nazywania mnie wprost lub w podtekście idiotą
    i niedorajdą.
    Kto ci kur... dał takie prawo? Państwo?
    Nie! Ty sam sobie dajesz takie prawo i uznajesz się za prawowitego
    obywatela i jedynego mądrego.
    Tak więc przestań pier.... o radzeniu sobie, bo równie dobrze ktoś może
    napisać, że powinieneś sobie radzić jak ci będą kobite gwałcili, albo ci
    podpalą dom.

    > Aby Cię zachęcić do myślenia, ale najwyraźniej się nie udało. Łatwiej
    > jest narzekać na grupie niż pomyśleć i coś zrobić.

    Wybacz, ale to nie jest kwestia myślenia, ale umiejętności
    "kombinowania" w złym znaczeniu tego słowa.

    > O dotarło w końcu: "wójt obiecywał". To teraz zamiast się żalić na
    > grupie i pisać bzdury idź do wójta i to z nim wyjaśnij.

    Taki mam zamiar, a prawo mam na grupie opisywać co mnie boli i dlaczego.
    Jak ci się to nie podoba to spier....

> [...]
    > wyrzucaniem śmieci" ani "nie potrafię pogadać z wójtem" ani tym
    > bardziej "jestem łajzą i sobie nie radzę więc napisze że winna jest

    Ani też tematem grupy nie jest "Jestem Ergie, najmondrzejszy z Polaków i
    dobrze mi tu"
    Tak więc spierd.... łajzo.

  • 95. Data: 2013-09-26 15:31:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Piszesz o NASZYM państwie?
    > Wszak ja także jestem jego obywatelem i mam prawo się wypowiadać co uważam
    > za złe, a co za dobre.

    A czy ja Ci to prawo odbieram? Oceniaj ale winnych a nie pierwszych z
    brzegu.

    > Uzurpujesz sobie prawo do nazywania mnie wprost lub w podtekście idiotą i
    > niedorajdą.

    Mam prawo nazywać rzeczy po imieniu nie jestem lewakiem i nie uznaję tzw.
    poprawności politycznej.

    > Kto ci kur... dał takie prawo? Państwo?
    > Nie! Ty sam sobie dajesz takie prawo i uznajesz się za prawowitego
    > obywatela i jedynego mądrego.

    Bynajmniej, nie jestem jedynym mądrym - nawet na tej grupie jest wiele osób
    które rozumieją, że pretensje należy kierować do gminy, a nie do
    ustawodawcy.

    > Tak więc przestań pier.... o radzeniu sobie, bo równie dobrze ktoś może
    > napisać, że powinieneś sobie radzić jak ci będą kobite gwałcili, albo ci
    > podpalą dom.

    Megalomanii ciąg dalszy. Twój problem z nieradzeniem sobie ze śmieciami ma
    być porównywalny do poważnych przestępstw? Zejdź na ziemię.

    > Wybacz, ale to nie jest kwestia myślenia, ale umiejętności "kombinowania"
    > w złym znaczeniu tego słowa.

    Dobrze się czujesz? Zapytanie w gminie albo u odbiorcy w jakiej formie masz
    przygotować śmieci by je zabrali nazywasz kombinowaniem?

    > Taki mam zamiar, a prawo mam na grupie opisywać co mnie boli i dlaczego.
    > Jak ci się to nie podoba to spier....

    A ktoś Ci broni? Nigdy nie reagowałem gdy narzekałeś na swojego wójta.
    Prostuję tylko powtarzane p[rzez Ciebie co jakiś czas bzdury jakoby winna
    była ustawa.

    > Ani też tematem grupy nie jest "Jestem Ergie, najmondrzejszy z Polaków i
    > dobrze mi tu"

    Nie przesadzaj, do tego by wiedzieć do kogo się zwrócić ze swoimi problemami
    nie trzeba być najmądrzejszym. Naprawdę. Wierzę, że nawet Ty dasz radę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 96. Data: 2013-09-26 15:34:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 26 Sep 2013 15:31:44 +0200, Ergie

    > Bynajmniej, nie jestem jedynym mądrym - nawet na tej grupie jest wiele osób
    > które rozumieją, że pretensje należy kierować do gminy, a nie do
    > ustawodawcy.

    Powiem więcej, na powyższym przykładzie widać, że część malkontentów
    powinna napisać pismo z zażaleniem i wysłać je do samego siebie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 97. Data: 2013-09-26 21:03:57
    Od: p...@t...pl

    W dniu czwartek, 26 września 2013 15:31:44 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Bynajmniej, nie jestem jedynym mądrym - nawet na tej grupie jest wiele osób
    >
    > które rozumieją, że pretensje należy kierować do gminy, a nie do

> [...]

    Jeśli jest tak różowo to po uj piszą nowelizację tej ustawy?

    U mnie nie odebrano śmieci w pierwszym miesiącu obowiązywania nowego prawa. Mam i tak
    płacić bo "to jest ryczałt i niezależnie czy śmieci są odebrane czy nie są, opłatę
    należy wnosić w ustalonej wysokości." Tak mniej więcej brzmi odpowiedź gminy na
    zapytanie co z 1/3 opłaty kwartalnej, której zdroworozsądkowo nie powinienem uiścić.
    Niedaleko w lesie tworzy się nowe dzikie wysypisko. Można tam znaleźć wszystko to, co
    do tej pory na takich wysypiskach bywało plus to czego spod bramy nie chcą dzisiaj
    odebrać standardowo śmieciarze. Ci z takimi przyzwyczajeniami mają po prostu do lasu
    bliżej niż do punktu gminnego gdzie i tak poremontowe odpady można tylko raz w roku
    oddać. Innych drobiazgów już nie wymieniam. Generalnie uważam, że w tej ustawie jest
    wiele do poprawienia.

  • 98. Data: 2013-09-27 01:15:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 21:03:57 UTC+2 użytkownik p...@t...pl
    napisał:

> [...]
    opłatę należy wnosić w ustalonej wysokości." Tak mniej więcej brzmi

    No ale w koncu odbiora wiec ilosc smieci bedzie sie zgadzac ;)
    Dajmy im troche czasu na ogarniecie - u mnie sie spozniaja tydzien
    z odbiorem segregacji ale jakos mnie to nie rusza - wystawiam worki kiedy
    trzeba i sobie leza przed brama - nie interesuje mnie kiedy je wezma ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 99. Data: 2013-09-27 10:17:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jeśli jest tak różowo to po uj piszą nowelizację tej ustawy?

    Po pierwsze ja nie twierdzę że jest różowo. Po drugie powodem tej dyskusji
    nie było czy jest lepiej czy gorzej tylko to że Użytkownik o nieudolność
    swoją i swojej gminy obwinia Państwo.

> [...]
    > opłatę należy wnosić w ustalonej wysokości." Tak mniej więcej brzmi
    > odpowiedź gminy na zapytanie co z 1/3 opłaty kwartalnej, której

    Błąd. To jest opłata typu podatek - niezależnie od tego czy w ogóle
    produkujesz śmieci i czy ktoś je wywozi. Właśnie na tym polega idea aby
    wszyscy płacili więc nikomu nie opłaca się wywozić śmieci do lasu albo palić
    w piecu skoro płacić i tak musi.

> [...]
    > gdzie i tak poremontowe odpady można tylko raz w roku oddać. Innych
    > drobiazgów już nie wymieniam. Generalnie uważam, że w tej ustawie jest

    W ustawie? Co konkretnie z tego co Ci doskwiera narzuca ustawa?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 100. Data: 2013-09-27 16:17:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 23:16:13 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > Ależ można. W świecie istnieją spalarnie śmieci, które spalając śmieci,
    > produkują ciepło i sprzedają je miastu.

    Ile razy jeszcze trzeba ci będzie tłumaczyć zasadę działania specjalnych
    pieców do spalania śmieci?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl