    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Oct 2013 09:22:21 -0700 (PDT)
    65785112@news.neostrada.pl><l2e28m$8hn$1@node1.news.atman.pl><524a96f0$0$
    2215$65785112@news.neostrada.pl><96481ccd-dea2-4cb9-84ee-08f79df17b53@goo
    glegroups.com><l2e7jb$ii4$2@dont-email.me><21d3730c-1a42-47b8-9359-6dfa79
    d18e8c@googlegroups.com> <l2eahk$mch$1@dont-email.me>
    <l2efte$nd2$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    From: p...@t...pl

    W dniu wtorek, 1 października 2013 14:41:16 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > On tego nie rozumie. On uważa że skoro u niego coś jest źle to pewnie
    >
    > wszędzie jest źle więc trzeba to odgórnie zmienić ustawą.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Bo tak się kończy porządek a zaczyna bałagan gdy minister razem z władzą gminną biorą
    się za rzecz prostą. Wg Was obie te instancje są niezbędne, aby wywieźć skutecznie
    śmieci z mojej posesji? Idea była być może słuszna, bo chodziło podobno głównie o
    zlikwidowanie dzikich wysypisk. Gówno z tego wyszło. Nie wiem, być może osoby
    mieszkające w mieście tego nie widzą bo i wysypisk pewnie tam nie było. Trochę
    wędruję teraz po lesie bo i grzyby i czarny bez jest pod ręką. Niestety u nas się ta
    rewolucja nie sprawdziła.