    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak usunąć naklejki z okien?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 13:25:04 +0100

    Rom napisał(a):
    > Witam
    > Moi wspaniali budowlańcy pozostawili przez bardzo długi okres czasu naklejki
    > ochronne na framugach okien (od zewnątrz). Ten długi czas spowodował, że
    > teraz nie da się tych naklejek za żadne skarby ściągnać.
    > Zastosowałem nawet jakiś preparat do usuwania naklejek (z OBI),
    > ale był mało skuteczny.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?
    >
    > TinA

    Nie czekaj na nic - ściągaj jak najszybciej się da - to paskudztwo wżera
    się w plastik i niczym tego nie ruszysz. Grzej to suszarką i ściągaj. O
    ile się jeszcze da.

    Jeżeli nie miałeś informacji od dostawcy okien, że te naklejki należy
    zdjąć w jakimś terminie od montaż to pisz reklamację - choć wątpię by
    cokolwiek dało - ja dostałem papier do podpisu, na którym było jak byk
    folię ochronną ściągnąć w ciągu 2 tygodni od montażu.

    Kiedyś w mieszkaniu doradzili mi bym sobie zostawił folię na parapecie
    metalowym powlekanym do wiosny.
    I zostawiłem - ale na wieki :) nie da się tego nie niszcząc parapetu
    ściągnąć.

    Ariusz