  • 1. Data: 2009-01-13 11:13:40
    Temat: Jak usunąć naklejki z okien?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam
    Moi wspaniali budowlańcy pozostawili przez bardzo długi okres czasu naklejki
    ochronne na framugach okien (od zewnątrz). Ten długi czas spowodował, że
    teraz nie da się tych naklejek za żadne skarby ściągnać.
    Zastosowałem nawet jakiś preparat do usuwania naklejek (z OBI),
    ale był mało skuteczny.

    Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?

    TinA

  • 2. Data: 2009-01-13 11:23:24
    Temat: Re: Jak usunąć naklejki z okien?
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Rom pisze:
> [...]
    > ale był mało skuteczny.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?

    musze cię zmartwić, ale te naklejki ochronne uległy wulkanizacji i
    będzie ci baaaaardzo ciężko to usunąć.

    ja mialem ten sam problem ale z parapetami
    na wiosnę wymieniam parapety ......

    michal

  • 3. Data: 2009-01-13 11:23:46
    Od: "Ulf" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale był mało skuteczny.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?

    A para wodna nie skutkuje ?

  • 4. Data: 2009-01-13 12:15:10
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    Witam,
    najszybciej i najlepiej to podgrzac suszarka i elegancko sie je usuwa, mysle
    ze teraz to lepiej poczekac do wyzszych temepratur.

    Aragorn

  • 5. Data: 2009-01-13 12:25:04
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Rom napisał(a):
> [...]
    > ale był mało skuteczny.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?

    Nie czekaj na nic - ściągaj jak najszybciej się da - to paskudztwo wżera
    się w plastik i niczym tego nie ruszysz. Grzej to suszarką i ściągaj. O
    ile się jeszcze da.

    Jeżeli nie miałeś informacji od dostawcy okien, że te naklejki należy
    zdjąć w jakimś terminie od montaż to pisz reklamację - choć wątpię by
    cokolwiek dało - ja dostałem papier do podpisu, na którym było jak byk
    folię ochronną ściągnąć w ciągu 2 tygodni od montażu.

    Kiedyś w mieszkaniu doradzili mi bym sobie zostawił folię na parapecie
    metalowym powlekanym do wiosny.
    I zostawiłem - ale na wieki :) nie da się tego nie niszcząc parapetu
    ściągnąć.

    Ariusz

  • 6. Data: 2009-01-13 14:45:13
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > na wiosnę wymieniam parapety ......
    > michal

    O ja cie kręce .....
    To nieźle....

  • 7. Data: 2009-01-13 14:55:04
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Rom" <o...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O ja cie kręce .....
    > To nieźle....

    Mnie chyba też to czeka, bo odkładałem zakończenie wielu prac do usunięcia
    fuszerek, a teraz jeszcze dojdą folie na parapetach.

  • 8. Data: 2009-01-13 20:29:33
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Jan 13, 12:13 pm, "Rom" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
    > ale był mało skuteczny.
    >
    > Czy ktoś z Was ma jakis skuteczny sposób/ preparat ?

    Zależy od ilości, ale jak zostają już małe kawałki to ... palec i
    pęseta, bo nic innego nie da rady.
    Na początek suszarka i packa japońska (nie rysuje framugi na drugim
    oknie ;-)

    --
    ZZ@private

  • 9. Data: 2009-01-13 22:52:37
    Od: "kot" <k...@a...pl>

    Sposób sprawdzony - karcherem na gorąco.
    Powodzenia.
    Kot