  • 1. Data: 2009-01-12 21:48:54
    Temat: różnica między deską barlinecką lakierowaną na mat i na połysk
    Od: ZX15 <w...@o...pl>

    Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie czy deska barlinecka dębowa
    (professional) jest deską dobrej jakości, jaka jest jej wytrzymałość
    na psie pazury (pies dość duży) i czy ma znaczenie fakt że jest
    lakierowana na mat lub na połysk. Nie wiem czy ma znaczenie cena ale
    na wszelki wypadek podam - 119,- /m2. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-01-13 11:04:17
    Od: p...@i...pl

    On 12 Sty, 22:48, ZX15 <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > lakierowana na mat lub na połysk. Nie wiem czy ma znaczenie cena ale
    > na wszelki wypadek podam - 119,- /m2. Z góry dziękuję.

    zasada jest taka, ze lakiery matowe maja mniejsza odpornosc niz
    lakiery "gladkie", ze wzgledu na dodane do nich dodatki matujace.

    pzdr
    krzychut