  • 1. Data: 2009-01-12 11:43:20
    Temat: Jakiego kleju do płyt styro nie kupować?
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Chcę zakupić klej do styropianu do ocieplania - na tynk.
    Nie chciałbym się władować w klej, z którym będą kłopoty. Np. zacznie mi
    wszystko odpadać. Jakiej firmy nie brać?
    Oczywiście chcę kupić jak najtańszy, ale żeby trzymał.
    Klei jakich firm trzeba omijać z daleka? Czy może wszystkie one dobrze kleją?
    Proszę o radę praktyków. Oczywiście chodzi o Polskę, a nie o kleje np.
    hamerykańskie.
    Pozdr.
    jangr

  • 2. Data: 2009-01-12 11:54:40
    Temat: Re: Jakiego kleju do płyt styro nie kupować?
    Od: Melwin <c...@t...pbz>

    jangr pisze:
> [...]
    > wszystko odpadać. Jakiej firmy nie brać?
    > Oczywiście chcę kupić jak najtańszy, ale żeby trzymał.

    Ja jestem wierny produktom MAPEI, ekipa ocieplała z zewnątrz, ja później
    sam ocieplałem sufit w piwnicy i wszystko wisi, narazie powiedzmy 2
    lata, ale wisi.

    --
    Melwin

  • 3. Data: 2009-01-12 14:50:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 12:43:20 +0100, jangr napisał(a):

    > Klei jakich firm trzeba omijać z daleka? Czy może wszystkie one dobrze kleją?

    Napewno nie bierz wynalazków typu Sempre, co prawda worek kosztowal 2 lata
    temu 8 zl ale na 25 kg zawartosci 10 kg stanowily kamienie.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-01-12 19:44:59
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    mapei jak najbardziej ok a i cena uważam w miare, porównywalny dublet bardzo
    dobrze sie nim robi a zdecydowanie tańszy, odradzam wszystko co marketowe i
    jak również produkty henkela

    adi

  • 5. Data: 2009-01-12 20:03:47
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Adi" <a...@g...com> wrote in message
    > mapei jak najbardziej ok a i cena uważam w miare, porównywalny dublet
    > bardzo dobrze sie nim robi a zdecydowanie tańszy, odradzam wszystko co
    > marketowe i jak również produkty henkela

    i Atlasa też odradzam, generalnie odradzam wszystko co robione w Polsce.
    Lepiej dac kilka % więcej za Mapei niż później rwać sobie włosy z głowy.
    Kleje Atlasa do glazury to nieporozumienie, wylewki samopoziomujące tak
    samo, pekają, a klej spływa bez względu na jakość rozrobienia.

  • 6. Data: 2009-01-12 21:18:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 21:03:47 +0100, kiki napisał(a):

    > i Atlasa też odradzam, generalnie odradzam wszystko co robione w Polsce.

    Atlas nie jest robiony w Polsce.

    > Lepiej dac kilka % więcej za Mapei niż później rwać sobie włosy z głowy.

    Mapei jest robiony w Polsce.

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-01-12 21:58:25
    Od: "Qdłaty" <q...@p...onet.pl>

    Hej,
    mi przywieźli na budowę jakiś wynalazek "Mix-S" czy jakoś tak. Na pewno
    "mix".

    Na 20 worków 18,5 poszło do kosza, nie nadawał się kompletnie do niczego.

    Q.

  • 8. Data: 2009-01-12 22:17:26
    Od: "kiki" <...@...c>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Atlas nie jest robiony w Polsce.

    > Mapei jest robiony w Polsce.

    Mieszany, a nie robiony, pewnie ze względu na podatki albo siłę roboczą ale
    laboratoria są zagraniczne i gwarantujące jakość..

  • 9. Data: 2009-01-12 22:19:44
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Qdłaty" <q...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hej,
    > mi przywieźli na budowę jakiś wynalazek "Mix-S" czy jakoś tak. Na pewno
    > "mix".
    >
    > Na 20 worków 18,5 poszło do kosza, nie nadawał się kompletnie do niczego.

    To się zgadza. Jest jeszcze Weber Terranova do styropianu, też dobry ale
    pamiętaj przy klejeniu płyt styro żeby kleili ci je "na ramkę" czyli dookoła
    płyty i 2-3 placki w środku, a najlepiej żeby kleili na grzebień po całości.
    Nie dopuść żeby ci kleili na same placki.

  • 10. Data: 2009-01-12 22:20:30
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > laboratoria są zagraniczne i gwarantujące jakość..
    Kiki, ty jesteś na prawdę naiwny;))

    Krzysiek