  • 1. Data: 2009-01-12 19:48:58
    Temat: Witam, kupuje wózek widłowy
    Od: widłowe <n...@g...com>

    i chce was zapytać czy macie jakieś doświadczenia z eksploatacji wózka
    widłowego.
    Nie wiem na co sie zdecydowac, mam do wyboru chinski wózek za 44tys
    zl, i toyote za 68 tys, hyster chce 72,tys.
    jka sie nimi jezdzi czy cos takiego?

  • 2. Data: 2009-01-12 19:55:17
    Temat: Re: Witam, kupuje wózek widłowy
    Od: "łukasz" <g...@o...pl>

    na hale? czy na wolnym powietrzu?

  • 3. Data: 2009-01-12 22:59:35
    Od: "TomiLee" <t...@w...pl>

    Użytkownik "widłowe" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >i chce was zapytać czy macie jakieś doświadczenia z eksploatacji wózka
    >widłowego.

    Jaki udźwig? Jaka będzie wysokość załadunku?

  • 4. Data: 2009-01-13 08:15:18
    Od: widłowe <n...@g...com>

    Rozmawiamy o standardzie 1.5 tony lpg - i z jednej strony mam
    chinczyka za niecale 40 tys, a za drugiej clarka za 90, toyote za 69
    tys plnow.
    wozek bedzie uzywany od czasu do czasu - moze 6 h tygodniowo, - do
    zniczy:)
    wazne jest tez dla mnie jakie sa koszty pozniejszych serwisow i
    gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
    wiem ze jungh... ma najdrozszy serwis ze wszystkich mozliwych i
    najdrozsze czesci - no moze oprocz linde.
    Taka jest opinia na rynku. a jak jest na prawde to nie wiem - i
    ciekawi mnei opinia kogos kto eksploatowal wozek w pracy lub jako
    wlasciciel:)

    www.magazynowe.info

    -

  • 5. Data: 2009-01-13 09:23:21
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    widłowe wrote:
    > Rozmawiamy o standardzie 1.5 tony lpg - i z jednej strony mam
    > chinczyka za niecale 40 tys, a za drugiej clarka za 90, toyote za 69
    > tys plnow.
    [...]

    Obejrzyj sobie ta strone: http://www.wozkiwidlowe24.info/
    A moze juz ja kiedys widziales - bo to w koncu Twoja strona...

    Pozdro

    Maseł

  • 6. Data: 2009-01-13 17:21:28
    Od: Pawel Grzeda <g...@s...pl>

    widłowe pisze:
> [...]
    > Nie wiem na co sie zdecydowac, mam do wyboru chinski wózek za 44tys
    > zl, i toyote za 68 tys, hyster chce 72,tys.

    Tylko Balcan Car ;)

    pozdr
    PG

  • 7. Data: 2009-01-13 20:28:25
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Pawel Grzeda" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko Balcan Car ;)

    Rak lepszy :-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2009-01-13 21:32:38
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Rak lepszy :-)

    to jest takie dosc male jak na wozek widlowy ? bez zadaszenia ? :) taki
    klocek ?
    jesli tak to skubane sie potrafilo rozpedzic :) o malo co prowadzacego na
    zakretach nie zrzucalo jak pusty jechal :D

    mialem okazje sie pobawic takimi wynalazkami dawno temu przy okazji pracy w
    zakladzie ktory szkolil ludzi do pracy na wozkach:)
    tam to mieli zabytkowe sprzety(jakis wozek z silnikiem od ursusa :) itd itp
    :)

    --
    pzdr
    piotrek