    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak wystartować płytki w łaź. z listwy?
    Date: Fri, 13 Aug 2010 05:13:45 -0700 (PDT)

    On 13 Sie, 13:17, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:

    > to pokaż mi wannę która ma promień większy niż 2 cm

    Dwa? A dlaczego dwa, a nie dajmy na to pięć?
    Cokolwiek ponad wspomniany centymetr wystarczy, żeby sprawa wzięła w
    łeb, zwłaszcza jeśli wanny z jakichkolwiek przyczyn nie da się dosunąć
    idealnie do ściany.

    Dużo jest wanien robionych na "retro" z zaokrąglonymi krawędziami,
    wanny tradycyjne blaszane mają też swoich zwolenników, a one dość
    często są wyoblone na brzegach. Żeby daleko nie szukać, zainstalowany
    u mnie w domu Excellent ma te zaokrąglenia nieznacznie jedynie
    przekraczające ów centymetr i to już wystarczyło, żeby nie dało się
    dosunąć tam samych płytek, robił się dołek, stała woda, trzeba było
    wkleić ćiwerćwałek.

    J.