eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki odpowiednik amerykańskiej zaprawy szybkowiążącej › Re: Jaki odpowiednik amerykańskiej zaprawy szybkowiążącej
  • Data: 2019-02-23 10:09:20
    Temat: Re: Jaki odpowiednik amerykańskiej zaprawy szybkowiążącej
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co wy z tym czasem schnięcia? Beton nie schnie, tylko *wiąże*
    > Owszem, w czasie wiązanie nie powinien schnąć - dotyczy to głównie
    > stropów, ale nie ma związku z wiązaniem.
    > Poza tym robi się instalacje podwodne - tam beton nigdy nie schnie.
    Ponieważ to nie na temat, to i ja się przyłączę.
    problem ze słupami polega na tym że Ty sobie ustawisz, wypoziomujesz i
    zalejesz, i pójdziesz do domu.A jakiś ludek przyjdzie i pchnie.I wtedy
    obojętnie czy beton schnie czy wiąże.Słupek i tak będzie krzywo i jest
    od pyty niepotrzebnej roboty. Dlatego zasadne jest obkładanie słupków
    (choć ważniejszych) gruz, a wiercenie otworów nie zawsze jest właściwą
    metodą.A szybkowiążący beton czasami i tu się przydaje.
    Pozdro.abomito