  • 1. Data: 2019-02-20 18:01:32
    Temat: Jaki odpowiednik amerykańskiej zaprawy szybkowiążącej
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Znalazłem coś takiego:
    http://www.kpmindustries.com/KingHomeImprovementProd
    ucts/product/sakrete-rapid-post/

    Worek 30 kg.
    Wiercisz wiertnicą dziurę, wkładasz słupek, zasypujesz tym cudem,
    dolewasz wody, trochę mieszasz patykiem, po kilku minutach już
    sztywnieje, po 3 godzinach zaprawa jest już wytrzymała i gotowa do
    obciążania.

    Czy jest coś podobnego do kupienia w Polsce?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-02-20 19:02:44
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Jeszcze lepsza jest Sika post fix ale nie wiem czy dostępne w pl

  • 3. Data: 2019-02-21 05:14:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-20 o 19:02, Piotrek Paradysz pisze:
    > Sika post fix

    Bardzo fajne.
    Naprawdę w Polsce mamy tylko zaprawy cementowe? Nigdzie nie da się kupić
    czegoś takiego?

    --
    MN

  • 4. Data: 2019-02-21 07:55:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 05:13:55 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Bardzo fajne.
    > Naprawdę w Polsce mamy tylko zaprawy cementowe? Nigdzie nie da się kupić
    > czegoś takiego?

    https://www.ocieplenie.pl/atlas-monter-t-15-25-kg-sz
    ybkowiazaca-zaprawa-montazowa.html

    b.

  • 5. Data: 2019-02-21 08:44:56
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Bardzo fajne.
    > Naprawdę w Polsce mamy tylko zaprawy cementowe? Nigdzie nie da się kupić

    A czemu nie możesz zastosować zwykłego betonu czy tam zaprawy betonowej?

  • 6. Data: 2019-02-21 15:49:18
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Czy jest coś podobnego do kupienia w Polsce?

    nie wiem czy o to pytasz, ale ja używałem cx5 do naprawy schodka
    betonowego. teoretycznie twardnieje po 5 minutach.
    cx 30 po 30 minutach. itd

    ToMasz

  • 7. Data: 2019-02-21 16:07:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-21 o 08:44, Kris pisze:

    > A czemu nie możesz zastosować zwykłego betonu czy tam zaprawy betonowej?

    Choćby dlatego, że jest 30x ciężka. Tak podali w reklamie. Jak nie masz
    urządzeń do betonu to beton jest niezwykle uciążliwy. Nie wspominając o
    czasie schnięcia.

    --
    MN

  • 8. Data: 2019-02-21 16:28:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lutego 2019 16:07:40 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Choćby dlatego, że jest 30x ciężka. Tak podali w reklamie. Jak nie masz
    > urządzeń do betonu to beton jest niezwykle uciążliwy. Nie wspominając o
    > czasie schnięcia.

    Oj tam
    Słupki chesz zalewać przecież. Czas schnięcia tam ma znikome znaczenie no chyba że
    chcesz na drugi dzień przęsła czy inną siatkę przykręcać już.
    Jak nie masz betoniarki albo nie chcesz się bawić w mieszanie piasku z cementem na
    taczce łopatą to ku gotowa zaprawę betonową
    np.
    https://www.castorama.pl/produkty/budowa/cementy-i-z
    aprawy-budowlane/zaprawy-cementowe/wylewki-betonowe/
    beton-szybkowi-b30-25kg.html?store=0&exactc=14976614
    ef48e5d8de74469b8d94e2e5&keyword=pla_budowa&gclid=Cj
    0KCQiAtbnjBRDBARIsAO3zDl-_GNASdn30IhEwJvikowQ5hYiZXJ
    Ye1-7yK5Oy7erzqy0B5K1cKs4aAg3bEALw_wcB
    Wymieszaj mieszadłem nawet zwykła trochę mocniejsza wiertarką dasz radę) czy łopatą
    na taczce i zalewaj
    strzelam że taczka betonu starczy Tobie na 3 słupki jak wiertnica otwory zrobisz.

  • 9. Data: 2019-02-21 23:08:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > nie wiem czy o to pytasz, ale ja używałem cx5 do naprawy schodka
    > betonowego. teoretycznie twardnieje po 5 minutach.

    Potwierdzam. Ja tym tamowałem cieki wodne w kanale i to nie takie małe,
    działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2019-02-21 23:22:56
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-21 o 16:28, Kris pisze:

    > Oj tam
    > Słupki chesz zalewać przecież. Czas schnięcia (...)

    Co wy z tym czasem schnięcia? Beton nie schnie, tylko *wiąże*
    Owszem, w czasie wiązanie nie powinien schnąć - dotyczy to głównie
    stropów, ale nie ma związku z wiązaniem.
    Poza tym robi się instalacje podwodne - tam beton nigdy nie schnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam