  • 1. Data: 2019-02-20 18:53:29
    Temat: Pustak żużlowy
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    Witam

    Będę budował niedługo budynek gospodarczy. Czy pustak żużlowy to dobry wybór
    na ściany, czy zdecydowanie nie?
    Ściany będą miały po ok. 12 metrów długości i 3 metry wysokości, co ok. 3
    metry wylany słup ze zbrojonego betonu.
    Jakieś za i przeciw?

    Pozdrawiam

    Jarek

  • 2. Data: 2019-02-21 08:47:29
    Temat: Re: Pustak żużlowy
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2019-02-20 o 18:53, Jarek pisze:
> [...]
    > Ściany będą miały po ok. 12 metrów długości i 3 metry wysokości, co ok.
    > 3 metry wylany słup ze zbrojonego betonu.

    Mam garaż z żużlaka.
    O ile nie chcesz żeby tam było ciepło to może być żużlak.
    Można docieplić, ale żużlak to zimny pustak.
    Ja bym budował z żużlaka :-)

  • 3. Data: 2019-02-21 10:59:54
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Mam garaż z żużlaka.
    > O ile nie chcesz żeby tam było ciepło to może być żużlak.
    > Można docieplić, ale żużlak to zimny pustak.
    > Ja bym budował z żużlaka :-)

    Dzięki za odpowiedź.
    Budynek będzie nieogrzewany, więc nie zależy mi na cieple. A może później
    położę styro żeby dopasować do mieszkania.

  • 4. Data: 2019-02-21 12:28:43
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Budynek będzie nieogrzewany, więc nie zależy mi na cieple. A może później
    > położę styro żeby dopasować do mieszkania.

    Zdecydowanie, to trzeba sprawdzić, co jest tańsze, ile kosztuje materiał z
    montażem. Może być że suporek na klej będzie tańszy niż żużlak z zaprawą i
    murarzem, a łatwiej będzie kłaść instalacje.Bo różnic budowlanych nie będzie.
    pozdro.abomito

  • 5. Data: 2019-02-22 08:57:24
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2019-02-21 o 10:59, Jarek pisze:

    > Dzięki za odpowiedź.
    > Budynek będzie nieogrzewany, więc nie zależy mi na cieple. A może
    > później położę styro żeby dopasować do mieszkania.

    to potrzebny styropian?
    Kładziesz siatkę na klej i na to tynk jak na domu i pozamiatane.
    Jak będzie styropian to w grudniu będzie ciepło w garażu a w końcu maja
    zimno, że hoho :-)