  • 1. Data: 2019-02-19 13:08:04
    Temat: [OT] do informatyków, gdzie daje się teraz ogłoszenia: zatrudnię w it ?
    Od: marios <d...@f...gd>

    Bo chcę "oddać" sporą hurtownię w sensowne ręce.
    Lublin.

  • 2. Data: 2019-02-19 13:22:47
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 19.02.2019 13:08, marios wrote:
    > Bo chcę "oddać" sporą hurtownię w sensowne ręce.
    > Lublin.

    A to jak sprawdzisz czy coś potrafi ?

  • 3. Data: 2019-02-19 13:44:01
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 19.02.2019 o 13:22, KIKI pisze:

    > A to jak sprawdzisz czy coś potrafi ?

    Dla jasności: nie jestem właścicielem hurtowni, tylko postanowiłem zrobić
    "dobrą zmianę" (i nie po chamsku).

  • 4. Data: 2019-02-19 16:19:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-19 o 13:08, marios pisze:
    > Bo chcę "oddać" sporą hurtownię w sensowne ręce.
    > Lublin.

    A ta hurtownia, to gdzie(Lublin?) i czego?

  • 5. Data: 2019-02-19 17:19:33
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 19.02.2019 o 16:19, nadir pisze:

    > A ta hurtownia, to gdzie(Lublin?) i czego?
    Nie chcę na grupie rozpisywać się (powiedzmy, że jeszcze nie chcę, nie jest
    to uzgodnione do końca).
    tak-Lublin. Jeżeli jesteś zainteresowany, musimy się jakoś skontaktować, ale
    ostrzegam że jest tam co robić, mało jest rzeczy do wyklikania.

  • 6. Data: 2019-02-19 18:22:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-19 o 17:19, marios pisze:

> [...]
    > tak-Lublin. Jeżeli jesteś zainteresowany, musimy się jakoś skontaktować,
    > ale ostrzegam że jest tam co robić, mało jest rzeczy do wyklikania.

    Mnie bardziej interesuje czy to hurtownia budowlana?

  • 7. Data: 2019-02-19 18:29:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2019 o 18:22 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Mnie bardziej interesuje czy to hurtownia budowlana?

    Jak IT to pewnie hurtownia danych...

    TG

  • 8. Data: 2019-02-19 19:01:06
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 19 lutego 2019 06:08:14 UTC-6 użytkownik marios napisał:
    > Bo chcę "oddać" sporą hurtownię w sensowne ręce.
    > Lublin.

    apreel.com

    skontaktuj sie z nimi i powiedz co ci trzeba. Oni ci powiedza co tak naprawde
    potrzebujesz i albo sami sie toba zajma albo cie pokieruja w jakims kierunku.

    Z tego co piszesz to nie do konca wiesz czego ci trzeba wiec kierowanie cie do
    stronek typu gowork, randstadt, indeed czy pracuj.pl moze ci zrobic szkode bo trafisz
    na informatyka ktory ci zrobi cos co umie ale nie koniecznie cos co ci jest
    potrzebne.

    Ale jak koniecznie chcesz to wpisz sobie ogloszenia praca it i zobacz co ci google
    podpowie.

    Alternatywnie mozesz poszukac na forach programistycznych ale jest duza szansa ze
    znajdziesz tam nie to czego szukasz.

  • 9. Data: 2019-02-19 19:53:55
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 19 Feb 2019 18:29:03 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jak IT to pewnie hurtownia danych...

    Jeśli tak to zadał kretyńsko pytanie na niewłaściwej grupie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 10. Data: 2019-02-19 20:32:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-19 o 19:53, Roman Tyczka pisze:

    > Jeśli tak to zadał kretyńsko pytanie na niewłaściwej grupie.

    Otóż to. Ciekawy byłem dlaczego na tej grupie?