  • 1. Data: 2019-02-19 11:39:58
    Temat: Jak usztywnic zlewozmywak blaszany w miejscu mocowania baterii
    Od: fonon <f...@p...onet.pl>

    Czołem,
    Szukam jakiegoś wypróbowanego sposobu na usztywnienie baterii mocowanej
    do blaszanego zlewozmywaka. Chodzi o baterię dwuuchwytową. W przypadku
    jednouchwytowych są dostępne różne wsporniki i podkładki.
    Mój pomysł na ten moment to zaimpregnowana płyta MDF (lub lepiej jakieś
    sztywne tworzywo) wzdłuż zlewozmywaka i przewleczenie gniazd baterii
    przez tak pogrubioną płytę. Może jednak jest jakieś prostszy, gotowy sposób?
    f.

  • 2. Data: 2019-02-19 16:01:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Krany o jakich napisales maja dlugi gwint do zamocowania. Sugeruje to ze blat ma byc
    tak zrobiony zeby kran byl przykrecony przez blache i blat. Pomysl masz dobry z tym
    ze ta dodatkowa deska czy listwa powinna byc zamocowana do scianek szafki. Lepszy od
    drewna, plyty itp. bedzie katownik aluminowy stosownej szerokosci.

  • 3. Data: 2019-02-21 08:47:06
    Od: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>

    > Lepszy od drewna, plyty> itp. bedzie katownik aluminowy stosownej szerokosci.

    Aluminium byłoby najlepsze z uwagi na małą masę i odporność na wilgoć.
    Chyba jednak trudno będzie znaleźć kątownik o takich wymiarach (otwory
    mają pokaźną średnicę). Ceownik lub profil zamknięty niestety raczej
    odpadają.
    f.

  • 4. Data: 2019-02-21 12:17:18
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    > Aluminium byłoby najlepsze z uwagi na małą masę i odporność na wilgoć.

    Ja stosowałem kawałki płyt żywiczno-szklanych albo płyty aluminiowo- plastykowe z
    reklam. Po docięciu, wierceniu mocowałem toto na sylikon. Praktycznie przy każdym
    nierdzewnym zlewozmywaku warto dawać takie wstawki.