  • 11. Data: 2019-02-23 10:09:20
    Temat: Re: Jaki odpowiednik amerykańskiej zaprawy szybkowiążącej
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Co wy z tym czasem schnięcia? Beton nie schnie, tylko *wiąże*
    > Owszem, w czasie wiązanie nie powinien schnąć - dotyczy to głównie
    > stropów, ale nie ma związku z wiązaniem.
    > Poza tym robi się instalacje podwodne - tam beton nigdy nie schnie.
    Ponieważ to nie na temat, to i ja się przyłączę.
    problem ze słupami polega na tym że Ty sobie ustawisz, wypoziomujesz i
    zalejesz, i pójdziesz do domu.A jakiś ludek przyjdzie i pchnie.I wtedy
    obojętnie czy beton schnie czy wiąże.Słupek i tak będzie krzywo i jest
    od pyty niepotrzebnej roboty. Dlatego zasadne jest obkładanie słupków
    (choć ważniejszych) gruz, a wiercenie otworów nie zawsze jest właściwą
    metodą.A szybkowiążący beton czasami i tu się przydaje.
    Pozdro.abomito

  • 12. Data: 2019-02-27 10:58:58
    Od: "pierdofon" <q...@m...pl>

    jeszcze takie coś:

    https://allegro.pl/oferta/quikset-q300-zamiast-beton
    u-do-montazu-slupkow-7164215571

  • 13. Data: 2019-02-27 11:11:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 10:58:59 UTC+1 użytkownik pierdofon napisał:
    > jeszcze takie coś:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/quikset-q300-zamiast-beton
    u-do-montazu-slupkow-7164215571

    Najlepsze jest w tej aukcji to:
    "do zamontowania 1 słupka potrzebujesz 86kg betonu"
    Fakt faktem ze * dali i napisali:
    "otwór 25x25x60cm"
    Czyli liczą dla betonu otwór ok fi25 a dla żywicy sugerują fi15

  • 14. Data: 2019-03-01 15:36:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Feb 2019 18:01:32 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Znalazłem coś takiego:
    > http://www.kpmindustries.com/KingHomeImprovementProd
    ucts/product/sakrete-rapid-post/
    > Worek 30 kg.

    Jak "amerykańska" jak wagę podają w kg? :)

    --
    Marek