eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? › Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
  • Data: 2011-01-30 08:52:54
    Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
    Od: "nacocito" <n...@c...to> szukaj wiadomości tego autora

    news:ii24ma$2nt$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > Przykład kompletnie bez sensu. W samochodzie podróżuje np 5 osób i maja do
    > "dyspozycji" pewnie ok 3-4 m3 powietrza. Kubatura domu to kilkaset m3
    > powietrza

    Nie wydaje mi się. W samochodach przeważnie jeździmy sami, ale to tak na
    marginesie.
    Wentylacje można wyłączyć i otworzyć okna bez względu na to ile mamy m3 do
    dyspozycji.
    Z resztą czasami widać kolesi w BMW z opuszczonymi szybami i łokciem na
    zewnątrz. Tylko nie wiedziałem że to są przeciwnicy wentylacji grawitacyjnej
    :D

    > Klima to komfort i zarowno w domu jak i w samochodzie sie za nia płaci
    > dodatkowo. Nikt rozsadny nie napisze ze klima przynosi jakies zyski
    > ekonomiczne

    To samo mogę śmiało powiedzieć o rekuperacji, dodatkowo znacznie ogranicza
    straty związane z efektywną wentylacją