    From: mucher <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jaki piasek do piaskownicy z hipermarketu ?
    Date: Fri, 29 Apr 2011 12:10:25 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:ipeok6$tna$1@news.onet.pl...

    > ciekawe kiedy żony będa sprzedawac w markecie :/ Weź te worki , jedz do piaskowni i
    sobie naładuj :)

    W piaskowni będzie raczej szary - żółty najlepiej od kogoś, kto
    handluje piaskiem zasypowym. W sumie sam się ostatnio zdziwiłem - bo
    koniec końców dałem małemu do piaskownicy piach z wykopów pod
    fundamenty - u mnie na działce czysty, żółty, zero kamienia (wygląda
    znacznie lepiej niż ten do murowania z piaskowni).

    mucher