  • 1. Data: 2011-04-29 16:22:20
    Temat: Jaki piasek do piaskownicy z hipermarketu ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    W zeszlym sezonie kupiłem kilka worków "kwarcowego" (w/g nazwy na
    opakowaniu), ale to się średnio sprawdza do zabaw w piaskownicy.

    Wolalbym "normalny" tj koloru żółtego a nie szarego.

    Czy w hiperkarketach budowlanych mozna takowy zakupić? Widze tylko
    kwarcowy...

    W mojej okolicy jakos nie moge namierzyć miejsca gdzie by mi sprzedali
    jakieś 100kg piasku w workach, to jest tak mała ilość ze nikomu się nie
    chce nawet wstać ze stołka ;) A ciężarówki nie mam, musze ten piach
    przewieść osobowym i dlatego chciałbym worki. Można takie coś dostać w
    hiperkarkecie? W okolicy castorama, leroy, praktiker i obi ...

  • 2. Data: 2011-04-29 16:30:23
    Temat: Re: Jaki piasek do piaskownicy z hipermarketu ?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > chce nawet wstać ze stołka ;) A ciężarówki nie mam, musze ten piach
    > przewieść osobowym i dlatego chciałbym worki. Można takie coś dostać w
    > hiperkarkecie? W okolicy castorama, leroy, praktiker i obi ...

    ciekawe kiedy żony będa sprzedawac w markecie :/ Weź te worki , jedz do piaskowni i
    sobie naładuj :)

    b.

  • 3. Data: 2011-04-29 16:35:31
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-29 18:30, Budyń wrote:
    > ciekawe kiedy żony będa sprzedawac w markecie :/ Weź te worki , jedz do piaskowni i
    sobie naładuj :)

    Ja miastowy jestem, w bloku mieszkam i wole gotowca z półki :P

    Ostatecznie tak zrobie, ale wole zapytać czy nie ma wygodniej nawet
    jeśli zapłacę 5x drożej.

    Swoją drogą ostatnio jak pytałem w składzie to detal zaczytna się od
    tony ...

  • 4. Data: 2011-04-29 16:48:21
    Od: M <M...@o...pl>

> [...]
    > przewieść osobowym i dlatego chciałbym worki. Można takie coś dostać w
    > hiperkarkecie? W okolicy castorama, leroy, praktiker i obi ...

    Jedź do lasu sosnowego, znajdź jakąś obsuniętą skarpę i wykop sobie
    trochę tego piachu (worek). Niby to nielegalne, jednak nie uznałbym
    wzięcia worka piachu do piaskownicy za wydobywanie piachu. :-)

    M.

  • 5. Data: 2011-04-29 17:18:58
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Ja miastowy jestem, w bloku mieszkam i wole gotowca z półki :P
    >
    > Ostatecznie tak zrobie, ale wole zapytać czy nie ma wygodniej nawet jeśli
    > zapłacę 5x drożej.

    Piasek jest ale ta cena :)
    http://www.leroymerlin.pl/produkty/piasek-rzeczny-so
    rtowany-zew,1205322711,1300868505.html.
    Jak kolega pisze, jedź na wycieczkę. Często w okolicy wsi widać podbieraną
    skarpę. Nikomu nie zaszkodzi ubytek worka piasku. Jak pamiętam piasek był na
    składach w workach, sam kupowałem.
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 6. Data: 2011-04-29 19:10:25
    Od: mucher <m...@g...com>

    wiadomościnews:ipeok6$tna$1@news.onet.pl...

    > ciekawe kiedy żony będa sprzedawac w markecie :/ Weź te worki , jedz do piaskowni i
    sobie naładuj :)

    W piaskowni będzie raczej szary - żółty najlepiej od kogoś, kto
    handluje piaskiem zasypowym. W sumie sam się ostatnio zdziwiłem - bo
    koniec końców dałem małemu do piaskownicy piach z wykopów pod
    fundamenty - u mnie na działce czysty, żółty, zero kamienia (wygląda
    znacznie lepiej niż ten do murowania z piaskowni).

    mucher

  • 7. Data: 2011-04-30 04:56:50
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Sebastian Biały" napisał
    A ciężarówki nie mam, musze ten piach
    > przewieść osobowym i dlatego chciałbym worki.
    Kupujac ziemie pod trawnik spytalem czy maja piasek do piaskownic - mieli i
    to specjalnie czyszczony. Sam pojechalem zaladowali w worki i mam. Jeden
    worek to bardzo malo na piaskownice. Ja zuzylem z 6 workow (piaskownica
    200x200 cm). Worek byl wielkosci (nie wiem jaka waga) ok. 100cm x 50.
    Polecam wiec popytanie u okolicznych sprzedawcow ziemi. Sprawdzalem w tamtym
    czasie marketowe piaski do piaskownic i wychodzilo wiele razy drozej, a
    opakowan mieli zawsze za malo na zalozenie piaskownicy.
    Pozdrawiam
    marcan

  • 8. Data: 2011-04-30 12:22:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-29 18:22, Sebastian Biały wrote:
    > Czy w hiperkarketach budowlanych mozna takowy zakupić?

    Odpowiadam sam sobie. W OBI jest piasek do piaskownic (tak się nazywa)
    20kg za 9.99zł.

    Wygląda zupełnie inaczej niż kwarcowy, zdecydowanie bardziej
    "piaskownicowo". Kolor to coś pomiedzy szarym a żółtym. Dzieciaki
    przetestują w weekend ;)

    Wada: zapewne połowa masy to woda ...

  • 9. Data: 2011-04-30 13:25:39
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wygląda zupełnie inaczej niż kwarcowy, zdecydowanie bardziej
    > "piaskownicowo". Kolor to coś pomiedzy szarym a żółtym. Dzieciaki

    13zł płaciłem w piaskowni - naładowałem ile mogłem czyli z 1,5tony. Cholera, nie ma
    to jak handlować z mieszczuchami. Oooo, wałsnie odkryłem nowy żródło dochodów -trzeba
    na allegro wystawic piasek workowany po 10kg . Mieszczuchy to kupią :-))))

    b.

  • 10. Data: 2011-04-30 14:52:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > piach przewieść osobowym i dlatego chciałbym worki. Można takie coś
    > dostać w hiperkarkecie? W okolicy castorama, leroy, praktiker i obi

    poszukaj jakiś mały skąłd na wsi, bez problemu panowie ci nasypią do worków
    i wsadza na przyczepkę, ba czasem nawet przywiozą własnym transportem