  • 11. Data: 2011-04-30 17:28:49
    Temat: Re: Jaki piasek do piaskownicy z hipermarketu ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-30 15:25, Budyń wrote:
    > 13zł płaciłem w piaskowni - naładowałem ile mogłem czyli z 1,5tony.

    Nie mam cieżarówki jak już wspomnialem ani też nie mam paki do wożenia
    tuczników typu Navara. Do kombiaka szkoda pakować, szyberdachu do
    wygodnego sypania też nie mam.

    > trzeba na allegro wystawic piasek workowany po 10kg . Mieszczuchy to kupią :-))))

    A myślisz że gdzie sprawdzałem w pierwszej kolejności ;) ?

  • 12. Data: 2011-04-30 19:04:49
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-30 14:22, Sebastian Biały wrote:
    > Odpowiadam sam sobie. W OBI jest piasek do piaskownic (tak się nazywa)
    > 20kg za 9.99zł.
    > Wygląda zupełnie inaczej niż kwarcowy, zdecydowanie bardziej
    > "piaskownicowo". Kolor to coś pomiedzy szarym a żółtym. Dzieciaki
    > przetestują w weekend ;)

    Dzieciaki potwierdzają: piasek świetny do piaskownic, zabawa przednia,
    babki wychodzą, nie cuchnie, nie brudzi, jest ok.

  • 13. Data: 2011-05-04 08:31:03
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Wada: zapewne połowa masy to woda ...

    Druga wada...

    KATASTROFALNA CENA !!!

  • 14. Data: 2011-05-04 10:01:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Pokaż cytowany tekst -
    żródło dochodów -trzeba na allegro wystawic piasek workowany po >>10kg . Mieszczuchy
    to kupią :-))))

    jak myslisz dlaczego takie wziecie maja markety budowlane. To co na
    skladach, hurtowniach sprzedaja w niepojetych ilosciach w marketach
    dziela i sprzedaja 10x drozej. Jesli mieszka sie w miescie nawet
    zwykle znalezienie hurtowni to wyprawa czesto drozsza niz pojscie i
    kupienie 2 workow piasku.

    KADAR

  • 15. Data: 2011-05-04 10:12:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Pokaż cytowany tekst -

    >jak myslisz dlaczego takie wziecie maja markety budowlane. To co na
    >skladach, hurtowniach sprzedaja w niepojetych ilosciach w marketach
    >dziela i sprzedaja 10x drozej.

    http://www.expomarket.pl/product_info.php?cPath=&pro
    ducts_id=1367&PHPSESSID=5ede536740e025
    U siebie w lokalnym sklepie kupiłem to po 50gr sztuka. W markecie ok 20zł za
    2 sztuki

    Krzysiek