    Subject: Re: Jaki router z silnym radiem
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 6 Jan 2018 08:49:23 +0100

    W dniu 2018-01-04 o 23:59, ToMasz pisze:

    > dobra rada. tyle że jak są promocje to za 8 usd kupisz.
    >
    > ToMasz
    >
    > PS. czasami stare routery, takie po 20zł nawet, realizuja podobne
    > zadania. ja mam z jednej strony router (nie istotne jaki) on daje
    > sygnał wifi i 4 kable. jeden z tych kabli prowadzi do następnego
    > routera (tplink za 20zł) i on, ma _wyłączone_ dhcp, załączone wifi. w
    > ten sposób, niejako rozszerza pokrycie wifi, ale sam internet dostaje
    > kablem, co w znaczący sposób poprawia wydajność

    Ale używanie repeaterów czy też takich funkcji routerów/AP nie jest zbyt
    dobre.

    Używałem takich konfiguracji przez jakiś czas i komputery dostawały
    czkawki. Systematycznie co jakiś czas przełączały się raz na główny
    router, a raz na repeater przerywając mi sesje połączeń, a poza tym były
    chwilowe zaniki dostępu do netu. Kurwicy można było dostać, kiedy
    korzystałem ze zdalnych pulpitów, bo co chwilę trzeba było na nowo
    nawiązywać sesje.