    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie nakolanniki kupić?
    Date: Mon, 20 Aug 2012 20:49:38 +0200

    Użytkownik "Jacek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:k0tppv$610$1@inews.gazeta.pl...
    > Ze względu na kiepski stan kolan nie mogę pracować w kucki a jedynie
    > klęcząc. Mam trochę roboty, która wymaga niestety takiej a nie innej
    > pozycji.
    > Miałem nakolanniki Topex i inne marketowe za -naście zł i są do niczego,
    > pękają, wyrywają się gumy mocujące itp.
    > Co byście poradzili, żeby było trwałe i wygodne?
    > Jacek

    Każde dobre spodnie robocze mają na kolanach "kieszenie" na ochraniacze
    kolan. Ochraniacze takie - wkładane do spodni można kupić w kazdym sklepie z
    odzieżą roboczą. Są drogie, mniej-więcej od 30 zł w górę. Może spróbuj tego.
    Minusem wkładek jest to że spodnie będą narażone bezpośrednio na kolanach.
    Minusem nakolanników jest to co napisałeć i dodatkowo ucisk pasów gumowych.
    --
    Jackare