  • 1. Data: 2012-08-20 18:49:00
    Temat: Jakie nakolanniki kupić?
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    Ze względu na kiepski stan kolan nie mogę pracować w kucki a jedynie
    klęcząc. Mam trochę roboty, która wymaga niestety takiej a nie innej
    pozycji.
    Miałem nakolanniki Topex i inne marketowe za -naście zł i są do niczego,
    pękają, wyrywają się gumy mocujące itp.
    Co byście poradzili, żeby było trwałe i wygodne?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-08-20 20:49:38
    Temat: Re: Jakie nakolanniki kupić?
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pękają, wyrywają się gumy mocujące itp.
    > Co byście poradzili, żeby było trwałe i wygodne?

    Każde dobre spodnie robocze mają na kolanach "kieszenie" na ochraniacze
    kolan. Ochraniacze takie - wkładane do spodni można kupić w kazdym sklepie z
    odzieżą roboczą. Są drogie, mniej-więcej od 30 zł w górę. Może spróbuj tego.
    Minusem wkładek jest to że spodnie będą narażone bezpośrednio na kolanach.
    Minusem nakolanników jest to co napisałeć i dodatkowo ucisk pasów gumowych.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2012-08-20 22:19:46
    Od: Jacek <b...@g...pl>

    W dniu 2012-08-20 20:49, Jackare pisze:
    > Każde dobre spodnie robocze mają na kolanach "kieszenie" na ochraniacze
    > kolan.
    Dzięki za radę, ale wolałbym nakolanniki solo, bo spodnie to wkładam
    różne zależnie od humoru. Teraz przy upałach jakoś wolę krótkie;-)
    Jacek