  • 1. Data: 2012-08-20 21:23:35
    Temat: garaż blaszak
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Chce kupic na działkę garaż blaszak 3x5m.
    Nie wiem czy to zmowa cenowa czy jak, ale z 10 firm do których wysłałem
    email 8 odpowiedziało z tego 6 podało cenę z zakresu 1530 - 1540zł.
    Cena z dostawą i montażem.
    Cena do przyjęcia czy szukać innych firm/negocjować cenę?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-08-20 21:39:24
    Temat: Re: garaż blaszak
    Od: scruffty <s...@z...pl>

    Dnia Mon, 20 Aug 2012 21:23:35 +0200, Kowal napisał(a):

    Witaj,

    > Cena do przyjęcia czy szukać innych firm/negocjować cenę?

    To jeszcze sprawdź czy wszystkie oferują ten sam gatunek blachy. Ja w
    tamtym roku płaciłem coś koło 1200 za II gatunek, w I gatunku były w tej
    cenie co podałeś.

    scruffty

  • 3. Data: 2012-08-21 09:21:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Cena z dostawą i montażem.
    > Cena do przyjęcia czy szukać innych firm/negocjować cenę?

    Cos w tym jest
    4 lata temu cena była dokładnie taka sama, co lepsza zamawiałem
    niby w moim miejscie a przyjechało z pod limanowej, facet mówił
    ze tam duża firma co to klepie te garaże i lokalnych dystrybutorów sobie
    znajduje, co to prowizję dostają
    1540zł chcieli za taki o którym piszesz 200zl więcej ze spadem na bok, taki
    wziąłem.

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2012-08-21 09:21:20
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

> [...]
    > Cena z dostawą i montażem.
    > Cena do przyjęcia czy szukać innych firm/negocjować cenę?

    to i tak cena prawie po kosztach...
    chyba, że poszukasz używki, ja swój niedługo będę upłynniał, za jakieś
    połowę tej ceny, ale trzeba samemu rozebrać, przewieźć i zmontować w nowym
    miejscu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2012-08-21 11:38:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Cena z dostawą i montażem.
    > Cena do przyjęcia czy szukać innych firm/negocjować cenę?

    Bardzo drogo.

    Ja kupowałem dwa lata temu od tego producenta:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4797357

    lub przez www:

    http://www.maritom.pl/garaze.html

    Transport miałem gratis. Widziałem na innych aukcjach te same garaże z
    wyższą ceną, ale tak to jest jak się kupuje od pośredników :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2012-08-21 12:37:52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Transport miałem gratis. Widziałem na innych aukcjach te same garaże z
    > wyższą ceną, ale tak to jest jak się kupuje od pośredników :-)

    To ta sama firma tylko taniej bo II gatunek blachy :)
    ta żółta naklejka z reklama i nr telefonuy do dziś u mnie widnieje co na
    zdjęciu z aukcji :)

  • 7. Data: 2012-08-21 13:27:50
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 12:37:52 +0200, Amir napisał(a):

    > To ta sama firma tylko taniej bo II gatunek blachy :)
    > ta żółta naklejka z reklama i nr telefonuy do dziś u mnie widnieje co na
    > zdjęciu z aukcji :)

    I gatunek kosztuje tam 1349zł, a więc prawie dwie stówki mniej.

    pzdr.

  • 8. Data: 2012-08-22 09:36:29
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Transport miałem gratis. Widziałem na innych aukcjach te same garaże z
    > wyższą ceną, ale tak to jest jak się kupuje od pośredników :-)

    To teraz się zmieniło. Transport + 200zł. Czyli cena jak wszędzie.

  • 9. Data: 2012-08-22 09:37:14
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > chyba, że poszukasz używki, ja swój niedługo będę upłynniał, za jakieś
    > połowę tej ceny, ale trzeba samemu rozebrać, przewieźć i zmontować w nowym
    > miejscu...

    Jakie województwo?

  • 10. Data: 2012-08-22 12:19:05
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To teraz się zmieniło. Transport + 200zł. Czyli cena jak wszędzie.

    No to kiepsko :-(
    Pozostaje Ci tylko poszukać jakiegoś producenta gdzieś bliżej tak aby
    transport był tańszy. Albo jakiś używany po innych budowach.

    Pozdrawiam
    Ergie