  • 1. Data: 2012-08-21 07:26:33
    Temat: czy okno tarasowe quickstep montuje sie na chudziaka czy welewke
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    witam

    poprosze o pomoc

    Pozdrawiam
    RT

  • 2. Data: 2012-08-31 13:13:19
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik rt napisał:
    > witam
    >
    > poprosze o pomoc
    >

    > Pozdrawiam
    > RT

    Okno tarasowe montuje się do ścian i nadproża. Ew. stawia się na
    listwie, którą producent okien powinien zaproponować.

    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2012-08-31 13:50:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Okno tarasowe montuje się do ścian i nadproża.

    A dół ma wisieć?

    > Ew. stawia się na listwie, którą producent okien powinien zaproponować.

    Lepiej na przedłużeniach profila.
    Np tak:
    https://plus.google.com/u/1/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5762536631953478514

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-08-31 13:56:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 13:51:08 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Lepiej na przed�u�eniach profila.
    >
    > Np tak:
    >
    > https://plus.google.com/u/1/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5762536631953478514

    A parapet zewnętrzny gdzie tam będzie?

  • 5. Data: 2012-08-31 14:01:42
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A parapet zewnętrzny gdzie tam będzie?

    U mnie akurat został dolany betonowy taras. Do lica tych przedłużeń
    nakleiłem 5cm styroduru jako dylatacja uprzednio wysmarowawszy przedłużenia
    folią w płynie.

    Tu jest coś na ten temat
    http://www.okna-mikolajczyk.pl/montaz/prawidlowy-mon
    taz-drzwi-tarasowych-balkonowych