  • 1. Data: 2012-08-19 16:48:14
    Temat: Zaprawa i klej do klinkieru
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Jaką polecacie zaprawę do klinkieru. Mam cegły i płytki CRH i oczywiście
    producent poleca własna zaprawę, ale może znacie coś lepszego.

    I drugie pytanie warto kupować inną zaprawę do fugowania? Do tej pory zawsze
    fugowałem tą samą zaprawą co murowałem, ale może warto inaczej?

    I ostatnie pytanie. Będę kleił płytki do elewacji i różni producenci różnie
    polecają. Jedni każą kleić klejem elastycznym do płytek (np. Atlas plus) i
    tylko fugować zaprawą do klinkieru, natomiast inni radzą kleić na zaprawę
    nie na klej.

    Proszę o Wasze zdanie bo z doświadczenia wiem, że sprzedawcy i
    przedstawiciele polecają to co chcą sprzedać, albo na czym mają większą
    marżę, a ja chcę mieć zrobione dobrze, a nie najtaniej jak się da.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2012-08-19 19:52:19
    Temat: Re: Zaprawa i klej do klinkieru
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Jaką polecacie zaprawę do klinkieru. Mam cegły i płytki CRH i oczywiście
    > producent poleca własna zaprawę, ale może znacie coś lepszego.

    W zeszłym roku stawiałem sobie ogrodzenie i używałem zapraw Alpol. Uważam, że są
    super.
    Murowałem na zwykłej szarej, spoinowałem zaprawą do murowania (nie spoinowania)
    grafitową.
    Myłem czyścikiem do klinkieru SANN Profi, a impregnowałem Remmersem Funcosil FC.
    Taki zestaw mogę z czystym sumieniem polecić.

    --
    Bartek