  • 1. Data: 2012-08-18 14:32:35
    Temat: Hydrofor w domu jednorodzinnym
    Od: s...@g...com

    Witam
    Po 10 latach padł mi pompa od hydrofora ("z Grudziądza") w domu jednorordzinnym.
    Zastanawiam się czy kupić nową pompę czy są jakieś lepsze rozwiązania.
    Głębinówka raczej nie wchodzi w grę, studnia za daleko od domu.

  • 2. Data: 2012-08-18 19:41:18
    Temat: Re: Hydrofor w domu jednorodzinnym
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2012-08-18 14:32, s...@g...com pisze:
> [...]
    > Zastanawiam się czy kupić nową pompę czy są jakieś lepsze rozwiązania.
    > Głębinówka raczej nie wchodzi w grę, studnia za daleko od domu.
    Chrzanisz
    pompa głębinowa czyli zwykle pompa z wałem pionowym czyli zatapialna
    może dowolnie daleko pchać wodę ale aby mozna było zastosować to
    pierwszym warunkiem jest średnica studni nie mniej niż 100mm
    SJS

  • 3. Data: 2012-08-18 22:28:26
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Głębinówka raczej nie wchodzi w grę, studnia za daleko od domu.

    ????????????? No to chyba właśnie dlatego powinna być głębinówka

    MS

  • 4. Data: 2012-08-20 07:45:53
    Od: "Tatko" <e...@o...pl>

    ps.com...
[...]

    Kup nową pompę.."Hydrowakum-Grudziądz" ja to ostatnio przerabiałem..cena
    około 1300zł.są na 400 i 230 W..