  • 1. Data: 2012-08-19 11:37:38
    Temat: czy 5 cm posadzki wystarczy?
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    czy wystarczy 5 cm posadzki na styropian w domu jednorodzinnym? tak sie
    trochę obawiam czy nie dać jeszcze do tego tego marketowego zbrojenia 2,7mm ?

    Proszę o porade praktyków

    rt

  • 2. Data: 2012-08-19 11:57:28
    Temat: Re: czy 5 cm posadzki wystarczy?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-08-19 11:37, rt pisze:
    > Witam
    >
    > czy wystarczy 5 cm posadzki na styropian w domu jednorodzinnym? tak sie
    > trochę obawiam czy nie dać jeszcze do tego tego marketowego zbrojenia 2,7mm ?
    A co masz w projekcie? :) Zbrojenie dać - nigdy nie zaszkodzi...

    W praktyce - to zależy na czym ten styropian leży, jaka powierzchnia,
    jakie przeznaczenie... Co innego jak na chudziaku, co innego na jakimś
    giętkim stropie...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-08-19 18:05:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Witam

    > czy wystarczy 5 cm posadzki na styropian w domu jednorodzinnym? tak sie
    > trochę obawiam czy nie dać jeszcze do tego tego marketowego zbrojenia
    > 2,7mm ?

    Proszę o porade praktyków

    Ja mam u siebie 4 na piętrze i 8 na parterze. W innych projektach widziałem
    podobne wartości. Na logikę ma to sens bo na piętrze jest płaski strop i
    tylko 4 cm styropianu więc nic nie pracuje. Ekipa od posadzek twierdziła, że
    na parterze można by zejść do 4 cm gdyby dać styrodur zamiast styropianu i
    zbrojenie z siatki metalowej.

    Pozdrawiam
    Ergie