    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakie uziemienie - "wzmacniać zero"?
    Date: Fri, 23 Jul 2010 19:48:36 +0200

    Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i2cgrh$dkq$1@news.onet.pl...
    > [......]

    > Pod warunkiem, że kable idą po różnicówce. Weź je sprzed różnicówki,
    > zmostkuj i daj na różnicówkę a przy pewnych założeniach nic się nie
    > stanie.

    Ale on chce bolca z zerem kabelkiem. czyli automagicznie zero różnicówek w
    instalacji
    Jak robi kabel na pięterko znaczy ma tez parter
    jak ma parter to tam pewnie główną skrzynke rozdzielczą
    jak robi od zera czy remont generalny domku to znaczy że instalacje nową ma
    jak ma nową to ma w projekcie pewnie róznicówkę przeciwpożarową przy
    rozłaczniku głównym.

    No więc jak ma to nie wywalić wtedy róznicówki?
    no i czy wolno w nowej czy remontowanej sieci robić instalacje
    dwuprzewodową?.. chyba nie
    chya że to taki projekt zenka złota rączka co to kiedyś za komuny na
    budowach...

    pozdrawiam

    --
    Irokez