    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 7 Oct 2023 13:07:07 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jebnie mu żyłka?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 7 października 2023 o 20:19:09 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Czyli zostaje światło i komputer. Z panelu to ja mogę sobie nawet bojler
    > odpalić i mam ciepłą wodę a stosując jeden aku w postaci bufora
    > spokojnie do 1kW w dzień ma DARMOWY prąd przez 5h. Rozumiesz? ani
    > grosika :] Innymi słowy, do oświetlenia i kompa masz te akumulatory
    > czyli zupełnie bez sensu bo największe pożeracze wpinasz w gniazdko.
    >
    > Światło i komp to 10% całego zużycia energii w domu. Jeśli ktoś płaci
    > 100zł to zapłaci 90zł...i cała inwestycja 5tys + koszt ładowania i
    > pilnowania cen/godzin idzie w pizdu. Jak policzysz to zysk roczny 120zł,
> [...]
    Projektor z osprzętem do dźwięku zuzywa u mnie ok 2kWh dziennie. W tym sezonie
    grzewczym klimatyzator będzie pracował tylko w II taryfie i na akumulatorach
    ładowanych w drugiej taryfie. A u ciebie na co mozesz zuzyc 6kWh? Masz szopę bez
    sracza i jakas pompkę. Akumualatory masz ze złomu bo o tym pisałes. Zebys mogł
    zmagazynować 6kWh potrzebujesz ołowiowy akumulator o pojemności ponad 1000 Ah, do
    tego trakcyjny nowy co wytrzyma z 800 ładowań i rozładowan przy cyklu do 50%. Srasz
    zarem jaki to ura bura ciotka Zielińska jesteś a w realu jestes jak sól z Kłodawy
    drobno mielona.