    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 8 Oct 2023 05:29:17 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jeden z wielu artykułów
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 8 października 2023 o 07:56:27 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Musi wyłączyć swoje, innym za wyłączenie będzie płacił odszkodowanie.
    > Sklerozę masz? - ze 2 miesiące temu ten temat wałkowaliśmy, dostałeś linki
    > do ustawy.
    >
    > TG
    No tak, jest ustawa. Napisz ile rak musi się podniesc do gory zęby zmienić ustawę?
    Tusk kiedyś przed wyborami zarzekał się ze wiek emerytalny jest swiety. Po wyborach
    merkelowa kazała mu podniesc i podniosł. Chciałbyś zeby PiS przed wyborami w kolano
    sobie strzelił? Zmienia się doktryna dotycząca wykorzystania pradu z mikroinstalacji.
    Albo sprzedaż po cenach rynkowych albo zuzywanie na biezaco tego co wyprodukowane.
    Żadnego odkładania w sieci pradu na zimę. Jak przerobia dawnych prosumentow nie wiem.
    Część sama się podłożyła rozbudowując instalacje bez zgody ZE. Jakas część
    nieruchomosci zmieni właściciela. Nowy właściciel to nowa umowa z ZE. Części zostało
    juz kilka lat do zakończenia umowy. A może wystarczy połowa + 1 ręka w gorze w czasie
    głosowania. Ciekawe jak na takie cos zareagujesz? Wyjdziesz na ulice zeby mieli do
    kogo strzelac gumowymi kulami.