    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jeden z wielu artykułów
    Date: Sun, 08 Oct 2023 14:40:36 +0200

    W dniu .10.2023 o 14:29 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > niedziela, 8 października 2023 o 07:56:27 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk

    > No tak, jest ustawa. Napisz ile rak musi się podniesc do gory zęby
    > zmienić ustawę? Tusk kiedyś przed wyborami zarzekał się ze wiek
    > emerytalny jest swiety. Po wyborach merkelowa kazała mu podniesc i
    > podniosł. Chciałbyś zeby PiS przed wyborami w kolano sobie strzelił?
    > Zmienia się doktryna dotycząca wykorzystania pradu z mikroinstalacji.
    > Albo sprzedaż po cenach rynkowych albo zuzywanie na biezaco tego co
    > wyprodukowane. Żadnego odkładania w sieci pradu na zimę. Jak przerobia
> [...]

    Zadałeś pytanie to odpowiedziałem jak jest teraz. Co będzie jutro to ani
    ja ani Ty nie wiemy.
    Wczoraj nie było wojny w Izraelu, dzisiaj jest.
    Może zmienią ustawę a może nie zmienią. Twoje chciejstwo nic tu nie znaczy.
    PGE stawia farmy aby wyjść z węgla, bo jest dla niej za drogi (mimo, że ma
    Bełchatów) - do 2050 chcą być już bez węgla.
    W tym roku postawiła ich już kilkanaście. Jak były nadwyżki to wyłączała
    swoje farmy, dzięki temu sama sobie bilansuje produkcję.
    Tauron robi to samo.

    TG