  • Data: 2020-07-09 22:39:40
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-07-09 o 19:58, KIKI pisze:

    > Ma bana na serial androida/imei/imsi na cokolwiek co się identyfikuje i
    > nie założy konta jak dostał bana. Tak się właśnie kończy posiadanie kont
    > w tym kont bankowych.

    Dokładnie, a że ślad po koncie zostaje to nowego nie załozysz.
    Ale tel mi nie szkoda bo to on sam popieprzył system, tak że google się
    wysypało, chodził jak chciał, myślałem że uda się go uruchomić na tyle
    żeby odzyskać zdjęcia ale się nie udało. Karty sd były zaszyfrowane więc
    tu też klapa, trudno, mam nowy :)
    Teraz już przezornie zapisałem sobie konto i hasło :)

    --
    Janusz