  • 1. Data: 2020-07-09 11:43:41
    Temat: Jestem Kadar
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Cześć, jestem Kadar. Kilka dni temu jaśnie wielmożny googiel postanowił zabrać mi
    konto i nie chce oddać. Nagle ni z tego i owego nie mogłem zalogować się na swoje
    konto. Standardowa procedura odzyskiwanie i standardowy komunikat: potwierdzamy masz
    dostęp do poczty ale nie jesteśmy pewni, że ty to ty. Koniec. Nie ma dostępu do
    konta. Gdzieś znalazłem informację, że tak się dzieje gdy ktoś loguje się z zagranicy
    ale kurcze jakaś forma odzysku powinna być.
    Jestem teraz Wymuszony!
    Oczywiście nie mam też dostępu do poprzednich zdjęć, na szczęście za dużo to tam nie
    miałem.
    jestem wkurzony.
    Pozdrawiam i uważajcie. Zdaje się, że niektórzy nie korzystają łask wielmożnego
    googla ja niestety tak.
    K.

  • 2. Data: 2020-07-09 11:48:10
    Temat: Re: Jestem Kadar
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/07/2020 11:43, Wymuszona Zmiana wrote:
    > Pozdrawiam i uważajcie.

    Uważamy od dawna. 2FA, U2F, Fido to się nazywa. I jestem pewny, że
    zauważyłeś, że ta grupa nie jest od internetu.

  • 3. Data: 2020-07-09 12:27:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wymuszona Zmiana napisała:

    > Nie ma dostępu do konta. Gdzieś znalazłem informację, że tak się dzieje
    > gdy ktoś loguje się z zagranicy ale kurcze jakaś forma odzysku powinna być.

    Chodzą słuchy, że blokowanie konta jest karą gugla za rzucanie kaszaną
    po Usenecie (podobno mają dla takich stworzyć obóz resocjalizacyjny
    w chińskiej fabryce wrotek).

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2020-07-09 13:37:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Jul 2020 02:43:41 -0700 (PDT), Wymuszona Zmiana napisał(a):

    > Kilka dni temu jaśnie wielmożny googiel postanowił zabrać mi konto

    No i bardzo klawo. Może wykorzystasz tą okazję by się rozstać z G2/1.0
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-07-09 13:39:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-09 o 11:43, Wymuszona Zmiana pisze:
    > Cześć, jestem Kadar. Kilka dni temu jaśnie wielmożny googiel postanowił zabrać mi
    konto i nie chce oddać
    Pocieszę Cię chociaż wiem że to marna pociecha, podobnie załatwił Mnie
    na telefonie, straciłem sporo zdjęć bo nie wysłałem ich do chmury a
    zapomniałem ściągnąć z telefonu, i tak samo, odzyskiwanie hasła się nie
    powiodło potem profilaktyczna blokada bo nie wiemy kim jesteś i tel w
    sumie poszedł do kosza :( bo nowego konta też nie da się założyć bo już
    istnieje stare i tak w kółko, jednym słowem porażka, czyszczenie,
    restarty nic nie pomogły.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2020-07-09 17:45:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:59bc108a-27f1-4b88-a049-16972f6d2318o@googlegr
    oups.com>
    user Kadar pisze tak:

    > Gdzieś znalazłem informację, że tak się dzieje gdy ktoś loguje się
    > z zagranicy ale kurcze jakaś forma odzysku powinna być. Jestem
    > teraz Wymuszony!

    no co Ty? jakis gogiel wymusi na Tobie zmiane nicka?

    > Oczywiście nie mam też dostępu do poprzednich zdjęć, na szczęście
    > za dużo to tam nie miałem. jestem wkurzony.

    Jakich zdjęć? A w programie pocztowym na kompie nie masz poczty
    ściągnietej?

    > Pozdrawiam i uważajcie. Zdaje się, że niektórzy nie korzystają
    > łask wielmożnego googla ja niestety tak. K.

    Mnie googiel rozbawił jak napisał Za dużo kont chcesz założyc na jeden
    adres :) Ale najbardziej mnie rozwalaja ekrany logowania zaloguj z
    szajsbukiem zaloguj z guglem a co to on nasz ojcze nasz?

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 7. Data: 2020-07-09 17:48:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:re6vm6$3re$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > profilaktyczna blokada bo nie wiemy kim jesteś i tel w
    > sumie poszedł do kosza :( bo nowego konta też nie da się założyć
    > bo już istnieje stare i tak w kółko, jednym słowem porażka,
    > czyszczenie, restarty nic nie pomogły.

    nowego konta na czym? co ma konto do wyrzucenia telefonu?

  • 8. Data: 2020-07-09 19:41:59
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Chodzą słuchy, że blokowanie konta jest karą gugla za rzucanie kaszaną
    > po Usenecie (podobno mają dla takich stworzyć obóz resocjalizacyjny
    > w chińskiej fabryce wrotek).

    W Hiszpanii nie ma kaszanki więc nie miałem bawet szans na jej rzucanie. Nie wiem co
    się stało, chciałem wejść poczytać i szlaban. Pytanie o potwierdzenie i standard
    pytanie o nr telefonu sprzed 120 lat. Na tym pytaniu wysiadłem. A może to quiz i
    miałem szansę na 1000000?
    K.

  • 9. Data: 2020-07-09 19:43:38
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Chodzą słuchy, że blokowanie konta jest karą gugla za rzucanie kaszaną
    > po Usenecie (podobno mają dla takich stworzyć obóz resocjalizacyjny
    > w chińskiej fabryce wrotek).

    Teraz z kolei po każdym wpisie karze mi potwierdzać, że nie jestem robotem i jakieś
    obrazki ciągle mam rozpoznawać. Mogę coś z tym zrobić?
    K.

  • 10. Data: 2020-07-09 19:45:15
    Od: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    No i bardzo klawo. Może wykorzystasz tą okazję by się rozstać z G2/1.0
    > --

    Jak? Ponad to, googiel ma mój kalendarz firmowy i kilka innych rzeczy, nie do końca
    mogę się od niego uwolnić.
    K.